اخبار داغ

جوان انقلابی آزادشهری؛

مسئولین با افرادی که اعتماد جامعه را نسبت به تولیدات داخلی سلب می کنند برخورد کنند

مسئولین با افرادی که اعتماد جامعه را نسبت به تولیدات داخلی سلب می کنند برخورد کنند
جوان انقلابی : توپ را گرفتیم و با دوستان به زمین فوتبال رفتیم. در وسطهای بازی بودیم که دروازبان تیم ما توپ را گرفت و مدتی بازی را نگه داشت. همه به او معترض شدند و او گفت؛ این توپ ساخت ایران نیست، شما دور خوردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد، یک جوان انقلابی آزادشهری در گفتگو با خبرنگار تیتر آزاد اظهار کرد: برای خرید توپ فوتبال به یک فروشگاه لوازم ورزشی رفتم و گفتم یک توپ فوتبال ایرانی بدهید، فروشنده گفت؛ حالا چرا ایرانی، گفتم برای حمایت از تولید ملی و وی یک توپ ساخت وطن را به بنده فروخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر آزاد,

این جوان انقلابی ادامه داد: توپ را گرفتیم و با دوستان به زمین فوتبال رفتیم. در وسطهای بازی بودیم که دروازبان تیم ما توپ را گرفت و مدتی بازی را نگه داشت. همه به او معترض شدند و او گفت؛ این توپ ساخت ایران نیست، شما دور خوردید.

,

جوان آزادشهری افزود: گفتیم چرا، دروازبان ما گفت، قسمتی از توپ با ماژیک پوشانده شده است، همه رفتیم و به قسمت ماژیک خورده توپ نگاه کردیم، به سختی می شد بخوانی نوشته شده بود made in pakistan  و در سمت دیگر توپ نوشته شده بود ساخت ایران، بازی را ادامه دادیم و عصر که به خانه برگشتم مارک توپ را در اینترنت سرچ کرم و متوجه شدم این توپ در پاکستان تولید می شود و وارد کننده به این توپ مارک ساخت ایران زده و قسمت توضیحات مکان تولید توپ را لاک گرفته است.

,

وی در پایان سخنانش گفت: متاسفانه در کشور ما، افرادی هستند که بخاطر منافع شخصی به فریب مردم می پردازند و اعتماد جامعه را نسبت به تولیدات داخلی از بین می برند. از مسئولین تقاضا دارم با افرادی که اعتماد جامعه را نسبت به تولیدات داخلی سلب می کنند برخورد کنند.

,

 4

, 4,

3

, 3,

2

, 2,

1

, 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه