اخبار داغ

مجتبی حیدری نامزد احتمالی شورای شهر ماسال:

پاسخگویی به مردم از وظایف شوراست / باید تمام مصوبات را در اختیار مردم بگذارند

پاسخگویی به مردم از وظایف شوراست / باید تمام مصوبات را در اختیار مردم بگذارند
نامزد احتمالی شورای شهر ماسال گفت: چرا باید مصوبات شورای شهر ماسال بدون امضای حاضرین و متن کامل در سایت بارگزاری شود؟ یعنی هیچ یک از اعضا در خلال جلسات سخن یا نظری درباره مصوبات و مباحث مطروحه نداشته اند؟ یعنی همه یکصدا و موافق همه 200 صورتجلسه را امضا کرده و پیشنهاد یا انتقادی نداشته اند؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حیدری داوطلب انتخابات شورای شهر ماسال در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اشاره به وظایف شورای شهر گفت: شفاف سازی و ارائه گزارش کار به شهروندان از جمله وظایف شوراهاست.
حیدری خاطر نشان کرد: بر اساس قانون شورای شهر یک نهاد تصمیم گیری و نظارتی با دایره اختیارت وسیع است.
نامزد احتمالی شورای شهر ماسال با انتقاد از نحوه ارائه صورتجلسات به مردم گفت: دوره چهارم شورای شهر ماسال حدود 200 مصوبه و صورتجلسه دارد. از اعضای شورا تقاضا می‌شود تمام این 200 صورتجلسه را برای روشن شدن اذهان مردم با امضای اعضای شورا در سایت شورای شهر بارگزاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ماسال نیوز ,
,
,


وی افزود: پاسخگویی به مردم از وظایف اصلی شوراهاست. چرا باید مصوبات شورای شهر ماسال بدون امضای حاضرین و متن کامل در سایت بارگزاری شود؟ یعنی هیچ یک از اعضا در خلال جلسات سخن یا نظری درباره مصوبات و مباحث مطروحه نداشته اند؟ یعنی همه یکصدا و موافق همه 200 صورتجلسه را امضا کرده اند؟ نه پیشنهادی و نه رفع ایرادی؟
حیدری این روند ارائه اطلاعات به مردم را ناکافی و غیر شفاف دانست و تاکید کرد: در صورتجلسه 202، درباره بودجه سال 96 آمده است که موضوع مطرح شده و حاضرین مواردی را ذکر کردند. سوال این است که این حاضرین چه کسانی بودند؟ چه مباحثی مطرح شد و چرا در نهایت صورتجلسه ای که بودجه یک سال شهر را نهایی می‌کند بدون امضای حاضرین است؟

,
,
,


وی در پایان گفت: برای برداشتن گام اول پاسخگویی به مردم ماسال، از این عزیزان تقاضا می‌شود مصوبات را به صورت کامل در اختیار مردم بگذارند. دانستن حق مردم است.

, , ,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه