اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت ملایر خبر داد؛

ثبت نام تمامی روستاییان ملایر در سامانه سیب

ثبت نام تمامی روستاییان ملایر در سامانه سیب
رئیس مرکز بهداشت شهرستان ملایر گفت: تمامی روستاییان و حدود90 درصد جمعیت شهری ملایر در سامانه سیب سرشماری شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ نیکو امجدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مهمترین برنامه‌های هفته سلامت در ملایر اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضع سلامت همه ساله از 1 تا 7 اردیبهشت در ایران هفته ملی سلامت برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی افزود: روز سلامت در جهان 7 آوریل مصادف با 18 فروردین بوده  و همه ساله شعاری برای آن در نظر گرفته شده که "بیا درمورد افسردگی صحبت کنیم" شعار امسال است.

,

رئیس مرکز یهداشت گفت: برنامه‌های هفته سلامت در ملایر در روز 31 فروردین با برگزاری همایش افسردگی و مواد مخدر با همکاری سپاه و فرمانداری ملایر و با حضور جامع هدف آرایشکران زنان و مردان برگزار شد.

,

وی برگزاری راهپیمایی خانوادگی کارکنان بهداشت و درمان شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌های هفته سلامت در ملایر عنوان کرد و گفت: این همایش در روز جمعه و در مسیر بیمارستان مهر تا پارک کوهسار برگزار شد و در این ههمایش به 40 نفر از شرکت کندگان جوایزی اهدا شد.

,

امجدی سخنرانی قبل از خطبه های نمازجمعه توسط دکتر آذرهمایون رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان و برپایی دو چادر تست قند خون و کنترل فشار خون از دیگر برنامه های هفته سلامت برگزار شده در ملایر عنوان کرد.

,

ویگفت: برگزاری نمایشگاه غذای سالم و نواخته شدن زنگ سلامت در دبیرستان شاهد ملایرو حضور سفیران سلامت در موزه ملایر از دگیر برنامه های این هفته بود.

,

رئیس مرکز بهداشت ملایر با اشاره به نامگذاری چهارمین روز از هفته سلامت با عنوان طرح تحول سلامت بیان کرد: اجرای این طرح تحولی بزگ و انقلابی در نظام سلامت ایران  به وجود آورد.

,

وی اجرای طرح تحول سلامت را سبب اکتیو شدن کارمندان شبکه بهداشت و درمان عنوان کرد و گفت: یکی از برنامه های این طرح سرشماری سلامت و تشکیل پرونده الکترونیکی برای هر فرد ایرانی است.

,

امجدی گفت: در این طرح همکاران ما با کارت شناسایی به درب منازل رفته و اطلاعات خانوارهای ایرانی را برای برنامه های مختلف آمارگیری می‌کنند.

,

وی با اشاره به جذب 58 نیروی جدید برای برنامه‌های طرح تحول سلامت در ملایر بیان کرد: اجرای طرح ادغام میانسالان و سالمندان در بیماریهای غیر واگیر یکی دیگر ار برنامه های طرح تحول سلامت است که با تشکیل پرونده اهای الکترونیکی و انجام آزمایش‌های رایگان زمینه‌های بیماری مختلف بررسی می‌شود.

, ,

رئیس مرکز بهداشت ملایر گفت: همه اقشار جامعه و در هر رده سنی شامل این طرح شده و پرونده الکترونیکی برای آنان ایجاد می‌شود.

,

وی گفت: تمامی روستاهای ملایر در سامانه الکترونیکی سیب ثبت نام شده و در حدود 90 درصد شهر ملایر نیز در این طرح سرشماری شده‌اند.

,

وی با اشاره به جذب 33 میلیارد تومان اعتبار برای بودجه های عمرانی شهرستان ملایر در طرح تحول سلامت بیان کرد: با این اعتبار 78 پروژه بهداشتی در شهرستان ملایر آغاز شده است.

,

 امجدی از اتمام 27 پروژه خانه بهداشت و و 12 مرکز خبر داد و گفت: افتتاح یک مرکز دندانپرشکی با بیش از 800 میلیون تومان اعتبار و استقرار 4 یونیت دندانپزشکی  یکی دیگر از این برنامه های طرح تحول سلامت در ملایر است.

,

وی با تقدیر از اقدامات خیرین سلامت ملایر بیان کرد: در هر قسمتی  که نمی توان اعتبارجذب کرد مجمع خیرین سلامت کار را آغاز کرده و با کمک وزارت بهداشت پروژه تکمیل می‌شوند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه