اخبار داغ

رئیس مرکز بهداشت ملایر:

6 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در ملایر معدم شد

6 هزار کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در ملایر معدم شد
رئیس مرکز بهداشت ملایر گفت: همزمان با هفته سلامت شش هزار کیلوگرم انواع موادغذایی غیربهداشتی و تاریخ مصرف گذشته در ملایر معدوم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نیکو امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اعلام این خبر اظهار داشت: این مواد غذایی در سه ماهه اخیر توسط بازرسان واحد مهندسی بهداشت و محیط مرکز بهداشت ملایر از سطح مراکز توزیع و فروش مواد غذایی جمع آوری شده‌است.‌

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی گفت: این موادغذایی شامل انواع نقل و آبنبات رنگی که در آن از رنگ های غیراستاندارد استفاده شده، انواع نوشیدنی و نوشابه‌ ، آبلیمو و انواع شکلات تاریخ مصرف گذشته است.

,

رئیس مرکز بهداشت ملایر افزود: انواع رنگهای غیر مجاز مکشوفه از رستوران ها و قنادی های های سطح شهر، آرد کپک زده و تاریخ مصرف گذشته، چیپس و پفک و تنقلات و  شیره انگور تقلبی از دیگر موادی است که معدوم می شوند.

, ,

وی گفت: بازرسان بهداشت و محیط شهرستان یک واحد بسته بندی  کارگاهی و زیر زمینی غیرمجاز نمک کشف کردند که سه هزار  کیلوگرم نمک از آن ضبط شد.

,

امجدی افزود: در این واحد غیر مجاز  نمک صنعتی  و تصفیه نشده را  در بسته بندی های کوچک و با عنوان تصفیه شده و بهداشتی  و با نام تجاری خورشید روانه بازار می کردند.

,

وی گفت: این مواد با همکاری شهرداری به محل دفن زباله منقل داده شده  و با لودر دفن می شوند و نمک ها نیز به شهرداری برای استفاده در زمستان داده می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه