اخبار داغ

با حضور مردم ومسئولین شهرستان :

جشن معراج پیامبر (ص) در مسجد جامع دهگلان برگزار شد

جشن معراج پیامبر (ص) در مسجد جامع دهگلان برگزار شد
جشن معراج پیامبر (ص) با حشور مردم ومسئولین دهگلان درمسجد جامع این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، مراسم جشن معراج ومبعث پیامبر (ص) با حضور مردم ومسئولین شهرستان درمسجد جامع شهر دهگلان برگزار شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دهگلان شیدا,
,



در این جشن معنوی نظری فرماندار دهگلان ضمن تبریک جشن مبعث ومعراج پیامبر (ص) اظهار داشت: پیامبر (ص) حامل پیام صلح، آشتی و مغفرت برای مسلمانان بوده است.

 


 وی افزود: امروز مسلمانان با مشکلاتی روبرو هستند که هر مسلمان آگاه را رنجور می کند  و گروه تکفیر داعش به اسم اسلام به دین مبین اسلام و پیروانش خیانت می کنند که اینکار از سیره و روش پیامبر (ص) به دور است.


 فرماندار دهگلان درادامه گفت: ما مسلمانان امروز بیشتر از گذشته نیاز به شناخت آموزه های دینی داریم  و باید بعضی ازعقاید و افکار نادرست که به اسم اسلام ترویج می شود از دین دور نماییم  و دین اسلام که دین رافت و مهربانی است را به مردم جهان معرفی کنیم.


 وی درادامه گفت: امروز روشی که گروه تکفیری داعش ترویج می دهند غیر از روش وسیره پیامبر بوده زیرا پیامبر (ص) در برابر آزار و اذیت مشرکان به نرمی رفتار می کرد تا  آنان را به سوی دین اسلام جذب و تشویق نماید اماحرکات و رفتار این گروه  تکفیری کاملا ضد اسلامی و دورکردن انسانها از این دین مقدس است.

 


نظری افزود: امروز ما باید شکر گذار باشیم که در کشور، رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت امنیت و آسایش را در کانون بحران خاورمیانه فراهم کرده اند و با وجود تعدد زیان و مذهب درکشور حقوق تمام مذاهب و اقوام به رسمیت شناخته شده است که درسایر کشورها  این امنیت و رعایت حقوق نیست و ما باید قدردان انقلاب و نظام اسلامی در کشور باشیم.


 
فرماندار دهگلان درادامه گفت: برگزاری کنگره امام شافعی (رض) توسط نماینده ولی فقیه دراستان کردستان درتک تک شهرستان های استان نشان احترام و تکریم به سایر مذاهب و قومیت ها است.

 


 وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا ی اسلامی شهر و روستا گفت: این  انتخابات در روز 29 اردیبهشت یکی ازمعیارهای شاخص مردم در سرنوشت خود  و دخالت مردم در صحنه اجتماعی است که باید حضور یابند و قطعا حضور آنان تضمین کننده امنیت کشور است زیرا عده ای که تفکر داعش دارند میخواهند این امنیت را از مردم سلب نمایند.

 


 وی با اشاره به دونعمت بزرگ امنیت و سلامت گفت: اگر این دو نباشد هیچی معنا ندارد و کشور ما در این دو حوزه بی نظیر است و تضمین آن حضور تک تک مردم این کشور در تمام صحنه های انقلاب و در روز 29 اردیبهشت است که تاکید مقام معظم رهبر انقلاب است.


 نظری گفت: امروز اگر آرامش هست درحوزه اقتصاد، کسب و کار هم مشکل داریم  که باید با حضور با شکوه خود در پای صندوقهای رای بازهم مشارکت  سیاسی و حداکثری داشته باشیم که در سرنوشتمان بسیار موثر است.

 

انتهای یپام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه