اخبار داغ

عنایتی: به پیشنهاد منصوریان فکر نکرده‌ام

عنایتی: به پیشنهاد منصوریان فکر نکرده‌ام
مهاجم صبا گفت: ۲۰ سال در سطح اول فوتبال بازی کردم و وقتی به یک‌باره هیاهوی تماشاگران فوتبال را نبینی، غمگین و ناراحت کننده می‌شوی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عنایتی،  با بیان اینکه مردم به او محبت دارند و امیدوارم لیاقت آن را داشته باشم، گفت: در تمام دوران بازی‌ام با تمام توان بازی می‌کردم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردم. از همه کسانی که به من در این راه کمک کردند، تشکر می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مهاجم صبای قم در خصوص اینکه چه گلی برای او خاطره‌انگیز بوده است، یادآور شد: هر وقت که گل می‌زدم، به وجد می‌آمدم، اما برخی از گل‌ها به قول شما خاطره‌انگیز است. گلی که به پرسپولیس زدم و این تیم را شکست دادیم، گلی بود که هواداران خیلی دوست داشتند.
,
 
,
عنایتی در واکنش به این سؤال که پس از خداحافظی مقابل هواداران استقلال دلتنگی سراغ او آمده است یا نه، گفت: مطمئنا این اتفاق می‌افتد. 20 سال در سطح اول فوتبال بازی کردم و وقتی به یک‌باره هیاهوی تماشاگران فوتبال را نبینی، غمگین و ناراحت کننده می‌شوی. باید قبول کرد برای همه این اتفاق می‌افتد و امیدوارم در عرصه دیگری خدمت کنم.
,
 
,
مهاجم صبا در خصوص پیشنهاد علیرضا منصوریان به او برای همکاری در استقلال عنوان کرد: هیچ فکری در این رابطه نکرده‌ام. پیشنهادات دیگری هم داشته‌ام، اما منتظرم لیگ به پایان برسد. استقلال همیشه استقلال است و یک بِرند. اگر کاری از دستم برآید حتما انجام می‌دهم. سالیان سال برای استقلال بازی کرده‌ام و با هوادارانش خاطرات خوبی دارم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه