اخبار داغ

به همت بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر برگزار شد؛

اردوی جهادی یک روزه در روستای چاهبردی به مناسبت هفته سلامت

اردوی جهادی یک روزه در روستای چاهبردی به مناسبت هفته سلامت
به مناسبت هفته سلامت اردوی جهادی یک روزه در مدرسه شبانه روزی چاهبردی توسط دفتر بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "منبری ها"​ به مناسبت هفته سلامت اردوی جهادی یک روزه در مدرسه شبانه روزی چاهبردی  توسط دفتر بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "منبری ها",

حسن بویراحمدی مسئول بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر اظهار کرد: به همراه تعدادی از دانشجویان بسیجی به مناسبت هفته بهداشت و به منظور گسترش بهداشت و فرهنگ استفاده از غذای مناسب به روستای چاهبردی رفتیم که این روستا یکی از روستاهایی بود که دو سال گذشته نیز جهادگران ما در این روستا اردوی جهادی برگزار کرده بودند.

,

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان درخواست های مکرر جهت حضور دوباره ی اعضای اردو جهادی در جمع خود داشتند، به همین جهت بسیج دانشجویی با هماهنگی با مدرسه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در روز دوشنبه در جمع دانش آموزان مدرسه شبانه روزی روستای چاهبردی حضور پیدا کردند.

,

مسئول بسیج دانشجویی شمال استان در ادامه افزود: با دعوت از به ورز روستا، کلاس بهداشت برای دانش آموزان برگزار کردیم و در پایان برای گسترش فرهنگ تغذیه مناسب با شیر از دانش آموزان پذیرایی به عمل آمد.

,

بویراحمدی در خصوص ادامه فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر، مطرح کرد: این آغاز فعالیت های گروه های جهادی در ابتدای سال بوده و بسیج دانشجویی از ابتدای تابستان گروه های جهادی خود را همانند سال های گذشته در قالب اردوهای 10روزه و 14روزه به روستاهای نیازمند برای انجام کارهای فرهنگی، بهداشتی و عمرانی و ... اعزام می کند.

,

شایان ذکر است که بسیج دانشجویی شمال استان بوشهر حدود 10سال است که اردوهای جهادی در سطح روستاهای اطراف خود مانند روستاهای شول، پوزهگاه، چاهبردی، گوابین، کوهک، رودشور، عباسی، بهمنیاری، مال قاید، مال خلیفه، محمدصالحی، چهار روستایی و ... برگزار می کند.

,

 

,

, ,

, , , ,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه