اخبار داغ

سرمایه گذاری 15 میلیاردی بخش خصوصی در خلخال؛

موذنی: تا سه سال آینده فاز اول مجتمع بام خلخال به بهره برداری می رسد

موذنی: تا سه سال آینده فاز اول مجتمع بام خلخال به بهره برداری می رسد
سرمایه گذار بخش خصوصی مجتمع بام خلخال گفت: تا سه سال آینده فاز اول مجتمع بام خلخال به بهره برداری می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، مجتمع گردشگری بام خلخال طرح ارائه شده از سوی شرکت سایولگا شهرستان خلخال است که به همت بخش خصوصی و با سرمایه گذاری عظیم 15 میلیارد تومانی از فروردین ماه فعالیت های خود را شروع کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

سید مرتضی موذنی مجری و مدیر طرح مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری بام خلخال در گفتگو با خبرنگار ما گفت:مجتمع بام خلخال با برنامه ریزی منسجم از 8 سال گذشته مطالعه شده و از سال گذشته با تحویل زمین عملیات اجرایی فاز اول در ارتفاع کوه قازانداش خلخال با چشم اندازی زیبا در بالادست شهر خلخال در حال ساخت است.

,

موذنی گفت: در فاز اول با هدف ماندگاری مسافران و تسهیل در گردشگری،سوئیت های سنتی و مدرن برای گردشگران ایرانی وخارجی، رستوران و تالار پذیرایی به همراه کافی شاب، نمازخانه ، رستوران سنتی ، سرویس های بهداشتی و، آلاجیق های بومی ، پارکینک به ظرفیت 200 خودرو ، فضای سبز و جنگل کاری، سالن شهربازی سرپوشیده برای رفاه کودکان با سرمایه گذاری تقریبی 5 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: برای کسانی که مشکلات ریوی و تنفسی دارند  اتاق نمک در نظر گرفته شده که خاصیت درمانی این اتاق، ضد عفونی کردن بدن  از طریق تنفس را دارد و بیماران روانی و شرایط خاص که از سوی برخی مراکز طبق هماهنگی معرفی خواهند شدپذیرش می شوند و در مدت اقامت از خدمات گسترده این مجتمع برخوردار خواهند شد.

,

 شهردار سابق خلخال به حوضچه گیاهان، پیست اسکیت، دوچرخه سواری و پیاده روی در فاز اول اشاره کرد و افزود: این مجتمع در فاز اول 50 نفر اشتغالزایی خواهد داشت و در فاز های بعدی تا تعداد 100 نفر خواهد رسید.

,

موذنی افزود: زمان اجرای پروژه فاز اول مجتمع بام خلخال سه سال به طول خواهد انجامید و در فاز دوم طرح رویه ورزشی داشته و بزرگترین اقامتگاه ورزشی تیم های ملی و کشوری برای برگزاری اردوها در این مجتمع احداث خواهد شد.

,

وی به لحاظ نزدیک بودن به بقعه سید دانیال(ع) و نیاز به فضاهای فرهنگی در این مجتمع گفت: در فاز سوم رویه فرهنگی ومذهبی در این پروژه دیده شده که ساخت سالن های همایش و کنفرانس در دست اجرا خواهد بود.

,

سید مرتضی موذنی چشم انداز این پروژه را وسیع عنوان کرد و گفت: در شکل نعل اسب، این پروژه طراحی شده که علاوه بر دیدن شهر خلخال، از ارتفاع روستاهای اطراف نیز زیر دید این مجتمع قرار می گیرد ودر ارتفاع 1000 متری قطعا زیباترین چشم انداز با آب و هوایی سالم لحظاتی خوش را برای مسافران، گردشگران و همشهریان خلخال رقم خواهد زد.

,

وی با تقدیر از فرماندار شهرستان خلخال در بازدیدهای مکرر از پروژه بام خلخال ورفع مشکلات و محدودیت ها در اجرای این پروژه گفت: انصافا فرماندار شهرستان با دید مثبت گردشگری، بر تسریع در کار این پروژه تاکید دارند و برهمین اساس ساخت فاز اول پروژه با هیچ مانعی روبرو نیست.

,

سید مرتضی موذنی در پایان گفتگوی خود افزود: بیش از 15 میلیارد تومان تا پروسه زمانی6 ساله جهت تکمیل پروژه، هزینه خواهد شد.

,

مجری و سرمایه گذار بخش خصوصی بام خلخال در خصوص رعایت استانداردها و موازین قانونی این مجتمع نیز گفت: کلیه مباحث قانونی و استاندارد های لازم با حضور مهندسین مجرب در طراحی نقشه مجتمع رعایت شده است.

,

 به گزارش ازناو ، این بزرگترین مجتمع رفاهی توریستی و گردشگری در استان اردبیل است که در فضای بیش از 10 هکتار در حال ساخت است.

,

 تصاویری از مجموعه بام خلخال در ذیل قابل مشاهده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام / خلخال

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه