اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه :

پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است/داعش ابزاراستکبارجهانی برای تخریب چهره اسلام است

پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است/داعش ابزاراستکبارجهانی برای تخریب چهره اسلام است
امام جمعه اهل سنت شهرستان میرجاوه گفت:پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است و با مطالعه دقیق زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می توانیم اسلام واقعی را بهتر بشناسیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالرحیم ریگیان پور در گفت و گو با خبرنگار لادیز، اظهار کرد: حضرت محمد(ص) برترین پیامبران و رسولان، و خاتم آنها استف ایشان پس از بعت تمام دنیا و ادیان مختلف را به اسلامکه کمل ترین دینهاست، دعوت کردند و محور دعوت ایشان بر پایه اخلاق بود اسلام با اخلاق در قلوب مردم جا باز کرد و اخلاق زیبا و مهربانی ایشان دل های تاریک مرم ان زمان را به نور اسلام روشن کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی افزود: امت اسلام و ملتی که مورد نظر حضرت محمد(ص) بوده، ملتی است که در مقابل کفار محکم و باصلابت ایستادگی کرده و با یکدیگر همدل و همزبان هستند، امروز باید اسلام واقعی و  اسلام ناب محمدی به مردم جهان معرفی شود و فرق اسلام واقعی با اسلام آمریکایی برای جهانیان اشکار شود تا همه بدانند که چهره ای که داعش از اسلام معرفی می کند اسلام آمریکایی است چرا که پیامبر ما برای ایجاد اخوت و برادری و برابری برانگیخته شد و تروریست های داعش مسلمان نیستند و از نظر شیعه و سنی منفور هستند.

,

 مولوی ریگیان پور خاطرنشان کرد:پیام بعثت پیامبراکرم(ص) صلح جهانی و زندگی بر اساس تفکر است و با مطالعه دقیق زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) می توانیم اسلام واقعی را بهتر بشناسیم و در می یابیم که اسلام ناب محمدی دین مهربانی، اخوت و برابری است.

,

وی تاکید کرد: امروز همه مسلمانان جهان وظیفه مهم و خطیری بر عهده دارند تا با همدلی و وفاق در کنار هم در راستای ترویج دین اسلام و دفاع از آرمانهای اسلام ناب محمدی، حرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه