اخبار داغ

پایان جنگ قدرت در دره شهر؛

رئیس ستاد روحانی رونمایی شد/شکاف عمیق بین اصلاح طلبان

رئیس ستاد روحانی رونمایی شد/شکاف عمیق بین اصلاح طلبان
در چند روز گذشته انتخاب رئیس ستاد روحانی در دره شهر باعث اختلاف شدید و سه قطبی شدن طیف اصلاح طلب در این شهرستان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیمره خبر ، با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری بحث انتخاب مسئولین ستاد انتخاباتی کاندیداها  به موضوعی مهم و داغ در سطح کشور تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمره خبر,

 

,

ستادهای تبلیغاتی در هر شهر اتاق فکر و محل تصمیم گیری برای بالا بردن آرا هر کاندیدایی است، و  یک انتخاب درست یا غلط می تواند سرنوشت یک نامزد انتخاباتی را تعیین کند.

,

 

,

همین موضوع حساسیت روی این مسئولیت را زیاد می کند بطوریکه بعضا برای انتخاب این فرد اختلاف نظر زیادی بین دانه درشتان هر جناح پیش می اید.

,

 

,

در شهرستان دره شهر نیز این مسئله هرساله وجود دارد که بیشتر آن بر روی گزینه اصلاح طلبان متمرکز است.

,

 

,

در چند روز گذشته همین موضوع باعث اختلاف شدید و سه قطبی شدن طیف اصلاح طلب در این شهرستان شده است.

,

 

,

اصرار دانه درشتهای این جناح به انتخاب گزینه مورد نظر خود صحنه انتخابات را به جنگ "قدرت من از همه بهتر می دانم" تبدیل کرده بود.

,

 

,

سرانجام بعد از فروکش کردن عصبانیت همه و وساطتت برخی دوگزینه حذف و قرعه به نام "حسینعلی زینی وند" بعنوان گزینه معتدلتر از بقیه افتاده است.

,

 

,

زینی وند در سال 88 نیز مسئولیت ستاد میرحسین موسوی را بر عهده داشت که بعد از اتفاقات ان سال کمتر در اینگونه محافل سیاسی افتابی شده است.

,

 

,

حال با انتخاب وی و برنده شدن یکی از قطبهای قدرت اصلاح طلبی در دره شهر، باید دید ایا این مسئله به اتش زیر خاکستر دو قطب دیگر تبدیل می شود یا اینکه با سیاست "من عصبانی نیستم "این مسئله برطرف می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه