اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان یزد در جمع مردم مروست:

دوست دار پیامبر باید در پی نجات خود و جامعه باشد/ حرکت در مسیر ولایت و وحدت برای مقابله با دشمن؛ وظیفه‌ای همگانی

دوست دار پیامبر باید در پی نجات خود و جامعه باشد/ حرکت در مسیر ولایت و وحدت برای مقابله با دشمن؛ وظیفه‌ای همگانی
آیت الله محمد رضا ناصری یزدی در جمع مردم مروست هدف و تلاش دشمن را کم رنگ کردن ولایت خواند و بر حفظ انسجام و یکپارچگی تاکید کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از طنین خاتم؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در سفر دوروزه خود به شهرستان خاتم با مردم بخش مروست دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین خاتم,

وی در جمع مردم ولایت مدار مروست با تبریک فرارسیدن مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: در بعثت پیامبر (ص) وظیفه بسیار سنگین است، برخی به پیامبر ایمان می‌آورند و تکلیف خود را پیدا می‌کنند و بدان عمل می‌کنند اعم از تکلیف اجتماعی، فردی و بر اساس دستورات خدای متعال برای رشد و کمال حرکت می‌کنند، امید است که بتوانیم در رابطه باهدف بعثت پیامبر عمل کنیم.

,

آیت‌الله ناصری در ادامه بابیان اینکه برخی از افراد هم از سوی خداوند متعال ممتاز می‌شوند تا علاوه بر حرکت و عمل در مسیر خدا و انجام تکالیف شخصی یک سری تکالیف اجتماعی را نیز متقبل می‌شوند بدین معنا که به خوب شدن خودش اکتفا نمی‌کند و دوست دارد که دیگران نیز خوب شوند و در این مسیر قرار گیرند، هم برای خود و هم برای بندگان خدا تلاش می‌کند و برای رفع مشکلات آن‌ها آرام نمی‌نشیند، در مسائل اجتماعی هم این افراد درصددند تا جامعه را به کمال برسانند.

,

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: تحمل گرفتاری‌های مؤمنان برای ائمه به‌ویژه نبی مکرم اسلام سخت است و پیامبر (ص) همواره به دنبال هدایت و کمک به انسان‌ها و دستگیری بندگان خدا بود و نسبت به خوب شدن انسان‌ها حریص بود و هدایت مردم را یک تکلیف می‌دانست.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه با برشمردن برخی از ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: اگر دوست دار پیامبر هستیم باید در پی نجات خود و جامعه باشیم و در مسیر دین و اعتقادات حرکت کنیم، باید پیرو خوبی رأی پیامبر باشیم و بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

,

وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت انتخابات پیش رو و ترس دشمنان از حضور مردم درصحنه اشاره کرد و گفت: دشمنان این مرزوبوم درصددند تا با تفرقه‌افکنی ولایت را در جامعه کم‌رنگ کنند و مهم‌ترین و اساسی‌ترین تکلیف امروز ما حفظ وحدت و یکپارچگی در مقابل این دشمنان و حرکت در مسیر ولایت و رهبری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه