اخبار داغ

با هنرنمایی بازیکن شماره 10 این تیم؛

تیم شهدای قباکلکی به دور بعد صعود کرد

تیم شهدای قباکلکی به دور بعد صعود کرد
تیم فوتسال پیشکسوتان شهدای محمود احمدی در دور سوم مسابقات پیشکسوتان یادواره شهدای تنگستان مقابل تیم شهدای قباکلکی شکست خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، در اولین بازی از هفته سوم مسابقات فوتسال جام پیشکسوتان تنگستان دو تیم شهدای قباکلکی و شهدای محمود احمدی پس از قرائت قرآن و تشریفات اولیه مسابقه و سخنرانی معاونت شبکه بهداشت تنگستان ایرج زنده بودی به مناسبت هفته سلامت  و با قضاوت علیرضا ممسنی و عبدالکریم ماحوزی به مصاف هم رفتند که در یک بازی مهیج فیزیکی و پرگل تیم شهدای قباکلکی صعود و تیم شهدای محمود احمدی با جام وداع گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

, ,

ابتدا دو تیم با خلق موقعیت هایی روی دروازه رقیب خود سعی بر گشودن دروازه ها نمودند که تیم محمود احمدی چندین فرصت خوب خود را توسط بازیکن خود خدارحم آتش پنجه به هدر داد تا محسن زنده بودی ستاره فوتبال شهرستان با یک بازی تکنیکی در دقیقه ۸ بازی قفل دروازه محمود احمدی را گشود، این گل پس از دو دقیقه توسط احمد آتش پنجه پاسخ داده شد که پس از آن خلیل زنده بودی گل دوم قباکلکی را به ثمر رساند که این گل نیز در آخرین دقیقه نیمه اول بازی توسط محمدعلی دولتخواه پاسخ داده شد تا دوتیم به نتیجه مساوی در نیمه اول رضایت دهند.

,

در نیمه دوم تیمها به گلهای زیادی رسیدند که سهم قباکلکی پنج گل و محمود احمدی سه گل بود که در پایان تیم شهدای قباکلکی با هفت امتیاز صعود خود را قطعی و محمود احمدی با جام خدا حافظی کرد.

,

در پایان مسابقه محسن زنده بودی با بازی چشمنواز خود برای دومین بار در این مسابقات بعنوان فنی ترین بازیکن میدان انتخاب و توسط شبکه بهداشت شهرستان  جایزه ای به ایشان اهدا شد.

,

از تماشاگران این بازی پذیرایی و به قید قرعه توسط شبکه بهداشت شهرستان به یکی از تماشگران هدیه ای به رسم یادبود اهدا گردید.

,

گلهای شهدای قباکلکی

,

محسن زنده بودی (۳گل)
خلیل زنده بودی   (۳گل)
جمشید پولادی      (۱گل)

,
,
,

گلهای شهدای محمود احمدی

,

احمد آتش پنجه          (۲گل)
محمد علی دولتخواه (۲گل)
نصرالله اسماعیلی       (۱گل)

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه