اخبار داغ

بسته خبری از کوثر؛

بهره مندی 8 روستای پرجمعیت کوثر از اینترنت پرسرعت/اعلام حمایت اقشار مردمی از «جمنا»

بهره مندی 8 روستای پرجمعیت کوثر از اینترنت پرسرعت/اعلام حمایت اقشار مردمی از «جمنا»
اخبار مهم و کوتاه هفته گذشته را به صورت تیتر وار برای مخاطبان خود تهیه کرده ایم که بهره مندی 8 روستای پرجمعیت شهرستان کوثر از اینترنت پرسرعت و همچنین اعلام حمایت اقشار متعدد مردمی از «جمنا» از جمله مهمترین عناوین خبری هفته گذشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، هفته گذشته تحرکات انتخاباتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... در سطح شهرستان کوثر هستیم که در این بسته ویژه خبری به صورت تیتر وار به آن ها اشاره شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

 

,

اخبار کوتاه فرهنگی: مدارس تا پایان اردیبهشت ماه در همه مقاطع تحصیلی باز بوده و فعال است.

,

امتحانات خردادماه دانش‌آموزان از ۲ تا ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود.

,

آثار و توانمندی های هنر آموزان و هنرجویان هنرستان های منطقه به مناسبت هفته مشاغل در قالب نمایشگاه در معرض دید دانش آموزان پایه نهم و دبیران و هنرآموزان قرار گرفت.

,

, , , ,
 
,
 
,
 
,
 
,

 

,

اعلام حمایت اقشار متعدد مردمی از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان کوثر

,

حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی، رئیس «جمنا» در کوثر اظهار کرد: اقشار متعدد مردم شهرستان کوثر (فرهنگیان، اصناف، صنعت گران، جوانان، کارمندان، سیاسیون، چهره های سرشناس محلی) از این جبهه مردمی و انقلابی حمایت کرده اند که امید می رود با این خیزش مردمی در سراسر ایران اسلامی همه مطالبات مردمی از جمله نجات اقتصاد، مبارزه با فساد و تبعیض و همچنین بازگرداندن مردم به عرصه کشور احیا شود.

,

 

,

نتیجه تصویری برای حجت الاسلام محمدی شهرستان کوثر

, نتیجه تصویری برای حجت الاسلام محمدی شهرستان کوثر, نتیجه تصویری برای حجت الاسلام محمدی شهرستان کوثر, نتیجه تصویری برای حجت الاسلام محمدی شهرستان کوثر,

 

,

 

,

پاکسازی اطراف پل معلق پیر تقی شهرستان کوثر توسط اهالی شهر گیوی

,

همزمان با سراسر کشور گرامیداشت روز زمین پاک با شعار "همه با هم بسوی زمین پاک" در شهرستان کوثر با اجرای برنامه پاکسازی محیط زیست برگزار شد.

,

پاکسازی 20 هکتار از منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در شهرستان کوثر

, پاکسازی 20 هکتار از منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در شهرستان کوثر, پاکسازی 20 هکتار از منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در شهرستان کوثر, پاکسازی 20 هکتار از منطقه شکار ممنوع دربند مشکول در شهرستان کوثر,

 

,

تاکید مسئولان ارشد شهرستان کوثر برای برگزاری انتخابات حداکثری و پرشور

,

فرماندار کوثر: دست‌اندرکاران انتخابات باید با تمام تلاش انتخابات سالم و پرشوری را برگزار کنند؛ چهار اصل سلامت، امنیت، قانون گرایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات سر لوحه کار همه عوامل انتخابات در شهرستان کوثر است.

,

رئیس دادگستری کوثر: امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات مهمترین رکن اساسی در تحکیم ایران اسلامی است.

,

دادستان عمومی و انقلاب کوثر: شعبه ویژه ای برای رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل و همه فعالیتهای انتخاباتی در فضاهای حقیقی و مجازی رصد می شود.

,

فرمانده سپاه کوثر: قطعاً نشست های بصیرتی و سیاسی در جهت برگزاری سالم انتخابات و همچنین انتخاب شخص اصلح، شایسته، مدیر و مدبر و همچنین متعهد و متخصص در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

,

 

,

نشست مشترک هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت با مسئولان ارشد کوثر/تصاویر

, نشست مشترک هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت با مسئولان ارشد کوثر/تصاویر, نشست مشترک هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت با مسئولان ارشد کوثر/تصاویر, نشست مشترک هیات های اجرایی، بازرسی و نظارت با مسئولان ارشد کوثر/تصاویر,

 

,

اهدای عضو یک فرد مرگ مغزی شده در کوثر به 5 نفر جان تازه بخشید

,

اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی کوثری، بهراد آرایش به 7 بیمار نیازمند پیوند عضو جانی دوباره بخشید و امید به زندگی را در دل این بیماران و خانواده‌های آنها زنده کرد.

,

, , , ,

 

,

فرماندار کوثر در دیدار با مدیر عامل مخابرات استان اردبیل از راه اندازی اینترنت 4g در منطقه دو شهر گیوی خبرداد.

,

علیرضا علیپور گفت: طبق تفاهم بعمل آمده با مدیر عامل مخابرات استان حداقل هشت روستای پرجمعیت شهرستان کوثر به شرط استقبال حداقل چهل مشترک، از اینترنت پرسرعت بهره مند خواهند شد.

,

 

,

, , , ,

 

,

خسرو شفیعی؛ رئیس دادگستری شهرستان کوثر با اشاره به حساسیت دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت ماه سال جاری بیان کرد: همه مسئولین دستگاههای اجرای، نظامی و انتظامی، مسئولان امنیتی و ... بایستی در هر چه بهتر برگزاری این دوره از انتخابات نسبت به وظیفه ذاتی خود که همانا حفظ اتحاد، ثبت تخلفات، برخورد با متخلفان و ... عمل کنند.

,

وی همچنین اظهار کرد: فضای رسانه ای و مجازی در آستانه انتخابات رصد شده و در صورت هرگونه تخلف از سوی اشخاص حقیقی و یا حقوقی برخورد قانونی با متخلفین لحاظ خواهد شد.

,

 

,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه