اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان:

جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان

جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: در سال گذشته اعتبارات طرح های اقتصاد مقاومتی شهرستان به طور کامل و100 درصد جذب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آشخانه، سرهنگ مجیدفغانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مانه و سملقان گفت: با توجه به منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و پیشرفت مناطق محروم در سال گذشته ارائه تسهیلات کوتاه مدت و بلند مدت در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آشخانه,

وی افزود: مبلغ 600 میلیون تومان تسهیلات در قالب صنایع تبدیلی، صنایع دستی، پرورش مرغ بومی،پرورش ماهی، زنبور عسل، گیاهان دارویی و....به متقاضیان پرداخت شد.

,

سرهنگ فغانی گفت: با توجه به اینکه شهرستان مانه و سملقان قطب کشاورزی استان خراسان شمالی است یکی از طرح های زود بازده و اشتغالزا در شهرستان راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی است که در سال گدشته با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی در قالب صنایع تبدیلی 5 کارگاه میوه خشک کنی با اشتغال 20 نفر در شهرستان راه اندازی شد.

,

وی افزود: در سال جاری نیز جهت محرومیت زدایی، ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دستور کار خواهد بود و با اولویت بندی مناطق محروم ، درجهت پیشرفت این مناطق، دهستان شیرین سو در دستور کار است و امیدواریم با ارائه تسهیلات در قالب صنایع تبدیلی کوچک و تاثیر گذار در اقتصاد، در محرومیت زدایی این مناطق گام برداریم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه