اخبار داغ

بیانیه نیروهای کرد دموکرات سوریه پیرامون تهاجم ترکیه به مواضع این گروه در سنجار سوریه

بیانیه نیروهای کرد دموکرات سوریه پیرامون تهاجم ترکیه به مواضع این گروه در سنجار سوریه
نیروهای دموکرات کرد طی بیانیه ای در خصوص حمله هوایی ترکیه به مواضع این گروه در سنجار اعلام کردند: این دشمنی ها در پی تحقق پیروزی هایی است که نیروهای دموکرات کرد برای آزاد سازی رقه به دست آورده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛نیروهای دموکرات کرد طی بیانیه ای در خصوص حمله هوایی ترکیه به مواضع این گروه در سنجار اعلام کردند: این دشمنی ها در پی تحقق پیروزی هایی است که نیروهای دموکرات کرد برای آزاد سازی رقه به دست آورده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این بیانیه افزود:ترکیه تلاش دارد تا از طریق چنین اقداماتی،فشار نیروهای کرد به داعش را کاهش دهد و مانع پیش روی این نیروها به سمت رقه گردد.

,

این بیانیه حمله خصمانه ترکیه را به نیروهای دموکرات کرد سوریه شدیدا محکوم کرد و توضیح داد:در پی حمله هوایی ترکیه و بمباران مواضع نیروهای کرد 20 نفر کشته و ده ها تن دیگر مجروح شده اند.

,

نیروهای  کرد دموکرات طی این بیانیه افزودند: با وجود اینکه 6 سال است که نیروهای کرد خود را به پیمان ها بین المللی حسن همجواری متعهد می دانند اما ترکیه استمرار این روابط را طی حملات بی شمار خود علیه شهروندان و نیروهای کرد در شمال سوریه به خطر انداخته است.

,

در پایان این بیانیه آمده است: ما نیروهای کرد خواهان مداخله بین المللی برای پایان دادن به وضع موجود و رفع تحرکات خصمانه علیه اراضی خود در سوریه هستیم.

,

گفتنی است جنگنده های ترکیه دیروز سه شنبه، مواضع نیروهای دموکرات کرد سوریه (پیشمرگه) در سنجار  را بمباران کردند که در پی آن ده ها تن از عناصر پیشمرگه کشته و زخمی شدند.

,

منبع:اسپوتنیک

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه