اخبار داغ

امام جمعه دیر:

اخلاق نبوی در انتخابات رعایت شود

اخلاق نبوی در انتخابات رعایت شود
امام جمعه دیّر گفت: کاندیداها و حامیان آنها در ایام انتخابات با رعایت اخلاق نبوی از توهین و تخریب رقبا پرهیز کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مطاف24، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در جمع مردم آبدان اظهار داشت: با آمدن حضرت محمد(ص) اعراب از جاهلیت عظما نجات یافتند و شخصیت زنان و دختران به آنان بازگردانده شد هر چند امروزه نیز با جاهلیت ثانی و کورتاژ و سقط جنین در جامعه بشری روبرو هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

وی دین اسلام را دین علم و دانش برشمرد و اضافه کرد: با پیشرف علم نیاز به دین بیشتر احساس می شود چرا که علمی که در کنار آن تعقل و اخلاق نباشد ویرانگر است.

,

حسینی با بیان اینکه دین و علم هر دو باید در کنار یکدیگر باشند،افزود: قبل از انقلاب نیز افرادی در پست های خود دارای علم بودند اما چون تعهد و دین نداشتند شاهد امضای لایحه ننگین کاپیتولاسیون بودیم.

,

, ,

وی با تأکید بر اینکه نباید دین را یک بعدی مطرح کرد گفت: دین اسلام دین  جنگ نیست بلکه دین صلح است اما نه آنگونه که مسیحیت می گوید اگر طرف راست تو را سیلی زدند طرف چپت را هم آماده کن.

,

امام جمعه دیّر با انتقاد از افرادی که در فضای مجازی و رسانه ها از منافقین حمایت می کنند،عنوان کرد: ایران قربانی تروریست است و در این بین منافقین با ترور 17000 نفر از مردم ما از شخصیت های بالای کشوری تا مردم عادی اوج کینه خود را از جمهوری اسلامی نشان داده اند.

,

وی ادامه داد: عده ای می خواهند برخی شخصیتها را زیر سوال ببرند که اینها جلاد بودند ؛ اگر کسی را قبول نداریم نباید اصل مسائل را به خاطر انتخابات زیر سوال برد و از منافقین طرفداری و ضد انقلاب را تشویق کرد.

,

, ,

حجت الاسلام سیدعلی حسینی اخلاق نبوی را نیاز امروز جامعه دانست و تصریح کرد: متأسفانه راستگویی و غیرت ناموسی در جامعه کنونی کمرنگ شده است .

,

وی کاندیداها و طرفداران آنها را به رعایت اخلاق نبوی در ایام تبلیغات انتخابات دعوت کرد و گفت: کاندیداها ضمن بیان برنامه های خود از توهین و تخریب رقبا بپرهیزند و مردم نیز با حضور پرشور و آگاهانه خود پای صندوق های رأی، انتخابات مد نظر رهبری را رقم زده و نقشه دشمنان را خنثی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه