اخبار داغ

انتقاد روحانی گچسارانی به عملکردشورای شهر/به مردم بگوئید در این چهار سال چه کرده اید؟

انتقاد روحانی گچسارانی به عملکردشورای شهر/به مردم بگوئید در این چهار سال چه کرده اید؟
یکی از روحانیون جوان و فعال سیاسی در گچساران نسبت به عملکرد شورای اسلامی دوره چهارم این شهر انقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،حجت السلام احمد محمدی در یادداشتی نوشت:به مردم شهرم بخصوص جوانان شهرم گچساران قول دادم در سختی ها و هرجایی که احساس کنم کوچکترین بی احترامی یا کم کاری درحق آنهاشده باشد مثل گذشته کنارشان باشم و آن حق سلب شده را فریاد بزنم و به گوش همگان برسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

چندوقتی هست که از رسانه ها و گاهی اوقات هم از خود مردم به صورت حضوری مطالبات قانونی از بعضی مسئولین را می شنوم که متاسفانه به آنها یا با جواب های که در شان آنها نیست پاسخ داده می شود و یابا بیانیه هایی نادرست و به ظاهر زیبا آنها را محکوم می کنند واما چیزی که بیشتر مشاهده می شود پاسخ ندادن به مطالبات و حق‌ خواهی قانونی مردم توسط بعضی از نهادها می باشدکه باید به مردم طبق قانون پاسخ بدهند که ان شاء الله یک مورد را به وضوح نام میبرم و امیدواریم که بابت این کارشان به مردم پاسخ بدهند و عذر خواهی بکنند.

,

اگر عذر خواهی کردند که الحمدلله و ان شاء الله خداوند از سر تقصیراتشان بگذرد و اگر مجددا بی اعتنا بودند و رسیدگی نکردند آنها را به خدا واگذار می کنیم وجوانان شهرم کوتاه نخواهند آمد زیرا به خوبی می دانند ادامه خدمتشان در جایگاهی که هستند به دست جوانان شهرم هست و از سوی همین جوانان با غیرت جواب سختی خواهند گرفت.
موضوع را اختصاص بدهیم به پاره ای از تخلفات و عدم پاسخگویی وانجام وظیفه ی شورای شهر دوگنبدان با استناد به قوانین و وظایف شورای شهر.

,
,

طبق قانون شورای شهر موظف است در پایان هر سال مالی صورت بودجه و هزینه خود را جهت اطلاع عموم منتشر نماید.
متاسفانه تاکنون بعد از گذشت چهارسال شورای شهر دوگنبدان از چنین قانونی تبعیت نکرده و هیچگونه گزارشی به عموم اعلام نکرده است .
در این اواخر که جوانان شهر در درخواست های مکرر از شورای شهر گزارش کار و تبعیت از قانون را خواستار هستند با سکوت و عدم پاسخ شورای شهر روبه رو هستند.
در اینجا چندسوال می پرسم از شورای شهر که امیدوارم پاسخ داده شود تا همه مردم مطلع گردند.
۱.شوراهای شهر وظیفه ی بررسی و شناخت کمبودها،نیازها و نارسائی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه انتخابیه خود را دارد و باید بعد از بررسی،پیشنهادهای اصلاحی و راه حلهای کاربردی در این زمینه جهت برنامه ریزی برای حل این مشکلات به مسئولان زیربط ارائه بدهد. شورای شهر تا کنون در این زمینه ها چه اقداماتی انجام داده اند و کدام اقدامات توسط نهاد زیربط رسیدگی شده است؟

,
,
,
,
,

۲.چه برنامه ریزی هایی در خصوص مشارکت مردم در انجام خدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی وآموزشی داشته اید؟ کدام برنامه ها اجرایی شدند؟

,

۳.در رابطه با تشویق مردم در خصوص گسترش مراکز تفریحی و فرهنگی چه اقداماتی کرده اید؟

,

۴.در خصوص تشکیل انجمن ها و نهادهای اجتماعی، ارشادی و تاسیس تعاونیهای تولید و توزیع و مصرف، تحقیقات محلی و توزیع ارزاق عمومی چه اقدامی کرده اید؟

,

۵.تا کنون از مردم گچساران پرسیده اید که آیا از برخورد کارمندان ادارات در گچساران بخصوص شهرداری راضی هستند و به مشکل و درخواستشان رسیدگی میشود یا خیر؟(البته به استثنای خود شهردار که رفتارشان خدارا شکر تاکنون خوب بوده است)

,

۶.تصویب نامگذاری معابر، میادین، ....... و کوچه های حوزه ی شهری بر عهده شما هست، چرا کوچه های مرکز شهر با وجود این همه نام مقدس شهدا خالی از نام است و کوچه ها نام ندارند؟

,

۷.برای خیابان شهید بلادیان یک طرح ملی تصویب شده است جهت اتصال خیابان شهید بلادیان مرکز شهر به خیابان شهید امینی با اینکه اکثریت منازل در مسیر این طرح به غیر ازدو منزل اعلام امادگی کرده اند چرا شورای شهرو شهرداری تا کنون نتوانسته این طرح راعملی بکنند؟

,

جهت اطلاع:(دیدن تصاویر )حدودا بهمن ماه سال۹۵ براثر باران وضعیت خانه های مرکز شهر خیابان شهید بلادیان به گزارش آتش نشانی و شهرداری بسیار خطرناک اعلام شد به گونه ای که بعضی منازل به دستور دادستان محترم پلمپ گردیدند در این زمینه تمام مسئولین شهرستان در محل حادثه حضور پیدا کردند ولی به گزارش مردم محله شورای شهر علی رغم وظیفه تا امروز بر سر صحنه حادثه حضور پیدا نکردند و پیگیر حال ساکنین منازل ناامن این منطقه نشده اند،بعد از رفتن تمام مسئولین دو نفر از اعضای شورای شهر فقط آمدند از دور ابراز تاسف کردند و رفتند.این مساله را بنده به شخصه شاهد بودم.

,

تا همینجا به این موضوع بسنده می کنیم و امیدواریم که ان شاءالله شورای کنونی شهر دوگنبدان جواب سوالات را خدمت مردم فهیم و قانونمدار شهر ارائه بفرمایند.
اسعدالله ایامکم.
انتهای پیام/م

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه