اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سرایان خبرداد

برگزاری بیش از 172 هزار نفرساعت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای سرایان

برگزاری بیش از 172 هزار نفرساعت آموزش در مراکز فنی و حرفه‌ای سرایان
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرایان گفت: در سال گذشته 172 هزار و 380 نفر‌ساعت آموزش در بخش دولتی فنی و حرفه‌ای این شهرستان ارائه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی راهی رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای سرایان در گفتگو با سرایان‌بیدار، گفت: در راستای تحقق شعار اقتصادمقاومتی و به عنوان یک رسالت مهم و اساسی مهارت آموزی برای تولید و اشتغال همواره در دستور کار این مرکز قرار داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان‌بیدار,

 

,

وی افزود: در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرایان طی سال گذشته 21 دوره آموزشی برگزار شده است که در بخش ثابت این مرکز برای 294 نفر، 60 هزار 427 نفرساعت آموزش ارائه شده است.

,

 

,

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرایان اظهارکرد: مرکز سیار آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان طی سال گذشته 17 دوره آموزشی برای 224 نفر با ارائه 35 هزار و 333 نفرساعت آموزش برگزار کرده است.

,

 

,

راهی گفت: در سال گذشته یکی از دستور‌کارهای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای توانمندسازی مناطق روستایی، عشایری و مناطق محروم مرزی بوده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا در سال گذشته مرکز فنی و حرفه‌ای سرایان در بخش روستایی و عشایری 24 دوره آموزشی با ارائه 71 هزار و 652 نفر‌ساعت آموزش با بهره‌مندی 334 نفر برگزار کرده است.

,

 

,

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سرایان اظهار کرد: طی سال گذشته 64 دوره آموزشی برای 890 نفر که از این تعداد 306 نفر مرد و 584 نفر زن بوده‌اند برگزار شده و 172 هزار و 380 نفر‌ساعت آموزش اجرا شده است.

,

 

,

راهی بااشاره به این‌که در سال گذشته در بخش آموزشگاه‌های آزاد برای 252 نفر دوره برگزار شده است، افزود: در این مدت در این بخش در مجموع 36 هزار و 993 نفر‌ساعت دوره آموزشی برگزارشده است.

,

 

,

, , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه