اخبار داغ

رئیس اداره پست شهرستان دماوند خبر داد؛

انباشت کارت‌ ملی در اداره پست شهرستان دماوند به علت عدم مراجعه متقاضیان

انباشت کارت‌ ملی در اداره پست شهرستان دماوند به علت عدم مراجعه متقاضیان
رئیس اداره پست شهرستان دماوند از انباشت کارت‌ ملی در اداره پست شهرستان دماوند به علت عدم مراجعه متقاضیان به این نهاد در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چنگیز احمدزاده در گفتگو با خبرنگار تارود اظهار کرد: شرکت ملی پست در سال‌های اخیر، به نیابت از سایر ادارات امور گسترده‌ای را بر  عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: یکی از امور محول در این خصوص، همکاری با اداره ثبت‌احوال و ثبت‌نام کارت ملی هوشمند است که در این راستا، ثبت‌نام و توزیع آن توسط شرکت ملی پست انجام می‌شود.

,

رئیس اداره پست شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: با توجه به ثبت‌نام صورت گرفته در این مرکز، سیستم پیام‌رسان اقدام به ارسال پیام به فرد متقاضی می‌نماید و در این صورت، افراد می‌توانند به اداره پست مراجعه نموده و کارت ملی هوشمند خود را دریافت نمایند.

,

احمدزاده تصریح کرد: نکته قابل‌توجه این است که با توجه به صدور کارت‌های ملی هوشمند برای شهروندان دماوندی، به دلیل عدم مراجعه افراد به اداره پست، تعداد قابل‌توجهی از کارت‌ها در این مکان دپو شده است و متأسفانه متقاضیان بسیاری برای دریافت کارت ملی خود اقدام ننموده‌اند.

,

وی ادامه داد: با توجه به‌پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین اهمیت شرکت در این امر مهم، از ثبت‌نام کنندگان کارت ملی هوشمند خواستاریم تا با مراجعه به اداره پست شهر دماوند، اقدام به دریافت کارت ملی خودنمایند.

,

رئیس اداره پست شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: افرادی که هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند اقدام نکرده‌اند نیز می‌توانند با مراجعه به سایت www.ncr.ir مراجعه نموده و با تعیین دفاتر موجود و یا مراجعه حضوری، ثبت‌نام نموده و در بازه زمانی مشخص، کارت ملی هوشمند خود را دریافت نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه