اخبار داغ

کارشناس مذهبی:

حفظ آرمان های انقلاب رویکرد نامزدهای انتخاباتی باشد

حفظ آرمان های انقلاب رویکرد نامزدهای انتخاباتی باشد
یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری باید حفظ آرمان های انقلاب را به عنوان مهمترین رویکرد خود در دستور کار قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام مرتضی یعقوبی کارشناس مسائل مذهبی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه، ضمن تبریک اعیاد رجب و شعبان گفت: انسانها گاهی به خاطر دنیا دوستی مرتکب گناه می شوند. اگر بخواهیم در آن غرق نشویم بایستی یکی کشتی به نام تقوا برای خود بسازیم تا از این آزمایش سربلند بیرون بیاییم، ناخدای این کشتی را باید عقل، علم خود را قطب نما، سکان را صبر و بادبان آن را باید توکل قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی افزود: از دیگر واسطه های معصیت می توان به حب ریاست، حب شکم پرستی، حب خواب، حب شهوت و حب نساء(زن) می باشد که هرکدام باعث انحراف و به معصیت کشیده شدن انسان ها می شوند.

,

کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه همه ما در حال امتحان شدن هستیم، اعلان داشت: انتخابات و حضور عظیم و پر شور مردم عزیز ایران اسلامی باعث نشستن دشمن سرجایش می شود و حال آنکه دشمن در صدد برهم زدن نظم و امنیت و ایجاد اختلال در انتخابات ما است.

,

یعقوبی افزود: ما باید حواسمان به اوامر امام خامنه ای باشد، که اگر بر خلاف کلام امام و رهبرمان قدمی برداریم از چشم مردم می افتیم و خوار می شویم. در انتخاب خود باید به حال افراد توجه داشته باشیم و نباید به کسی رأی دهیم که معیار امام و رهبری در او نیست.

,

وی  اظهار داشت: در انتخابات باید نگاهمان، نگاه حفظ انقلاب باشد، نه اینکه خود و انقلاب را ضعیف کرده و به خارج وابسته باشیم؛ بایستی از نگاه مسموم و همچنین سست انگاری و تضعیف و همچنین ایجاد خلل در انتخابات جلو گیری به عمل آوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه