اخبار داغ

پارکینگ اسکله صیادی کیش با اعتبار 25 میلیاردی به بهره برداری رسید

پارکینگ اسکله صیادی کیش با اعتبار 25 میلیاردی به بهره برداری رسید
پارکینگ اسکله صیادی کیش با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال و قابلیت ظرفیت پهلوگیری 80 قایق ماهیگیری با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد به بهره برداردی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کیش پرس،بهره برداری از پارکینگ اسکله صیادی کیش با ظرفیت پهلوگیری 80 قایق ماهیگیری در اسکله صیادی با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونین سازمان و اصحاب رسانه کیش کلید خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

 پرهام جانفشان مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش در حاشیه این بهره برداری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در گذشته پارکینگ برای پهلوگیری قایق ها وجود نداشت با دستور مدیرعامل سازمان اقدام به ساخت این اسکه شد، افزود:  این پارکینگ صیادی که با هزینه دو و نیم میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که چهار اسکله وپارکینگ ازجنس آلومینیوم دریایی، به طول 48 متروعرض 5.2 مترساخته شده است.

,

جانفشان اظهار کرد:هراسکله دارای 10 فینگربه طول شش متروعرض 5.1 متراست و  20 قایق صیادی می توانند درهراسکله پهلو بگیرندکه درمجموع برای پارک 80 قایق صیادی ظرفیت پارکینگ دارد.

,

وی با اشاره به وجود یکصد قایق ماهیگیری در جزیره کیش از قابلیت افزایش این پارکینگ خبرداد و افزود: این پارکینگ قابلیت افزایش دارد و دو اسکله دیگر در آینده به تعداد اسکله های این پارکینگ افزوده خواهد شد.

,

در جزیره کیش یکی از حرفه ای اصلی بومیان صیادی است و ساخت این پارکینگ برای پهلوگیری راحت تر قایق های صیادی از درخواست های بومیان و صیادان جزیره کیش بود که دستور آن توسط مدیرعامل آن صادر و توسط شرکت عمران و خدمات کیش ساخت آن انجام شد و اینک قایق های صیادی جزیره کیش در شرایط مطلوبتری می توانند در اسکله پهلوگیری کنند.

,

صیادی، دریانوردی و صید مروارید از گذشته های دور از حرفه های اصلی بومیان جزیره کیش بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه