اخبار داغ

اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود آغاز به کار کرد

اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود آغاز به کار کرد
اولین دوسالانه اجلاسیه بیش از هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان شاهرود آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار نسل شاهوار شاهرود همزمان با شامگاه نبی مکرم اسلام اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان آغاز به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل شاهوار شاهرود ,

سرهنگ حمید دامغانی دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در آیین گشایش نمایشگاه های افتتاحیه و آغاز به کار رسمی اجلاسیه گفت: اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود از پنجم لغایت چهاردهم اردیبهشت ماه به مدت ده شب با اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی برگزار می شود.

,

وی با اشاره به بخش های نمایشگاهی اجلاسیه اظهار کرد: بخش فرهنگی نمایشگاه از 80 غرفه و فضای مسقف دو هزار متر مربع تشکیل شده است که موسسات و گروه های فرهنگی سطح شهر، ادارات و دانشگاه ها و ستادهای یادواره شهدا توانمندی های مختلف خود را به نمایش گذارده اند.

,

دبیر دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود افزود: بخش ادوات نظامی نمایشگاه نیز شامل تسلیحات نظامی گروه پدافند هوایی ده محرم و موشک های هوا فضای سپاه از جمله موشک صیاد و شهاب 3 است که همراه با نمایش توانمندی های نظامی به نمایش گذارده شده است.

,

اولین دوسالانه اجلاسیه شهدای شاهرود در شامگاه مبعث پیامبر اسلامی حضرت محمد مصطفی صلی الله گشایش یافت و از پنجم لغایت پانزدهم اردیبهشت ماه به روی علاقه مندان گشوده است.

,

اجلاسیه شهدای شاهرود اردیبهشت ماه 94 در شاهرود برگزار و با استقبال بی نظیر مردم و مسئولان شهرستان، استان و کشوری روبرو شد و از آن پس مقرر شد دوسالانه اجلاسیه شهدا هر دو سال یکبار در اردیبهشت ماه برگزار شود.

,

نمایشگاه توانمندی های فرهنگی، اقتصادی و نظامی اجلاسیه از ساعت 17 هر روز پذیرای علاقه مندان است و بعد از نماز مغرب و عشا نمایش بزرگ فصل شیدایی اجرا می شود.

,

پیش بینی حضور هر شب شش هزار بازدید کننده از نمایش بزرگ فصل شیدایی شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه