اخبار داغ

لاله افتخاری مطرح کرد؛

مردم از دولت دلخور شده اند/ دولت نمره قبولی نمی گیرد

مردم از دولت دلخور شده اند/ دولت نمره قبولی نمی گیرد
نماینده سابق مردم تهران گفت: دولت در حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ، گاهی خریدهایی به صورت انبوه و بیش از گذشته از کشورهای دیگر انجام داده است که خود جای بحث دارد زیرا خرید کالای غیر ضروری که مشابه آن در داخل وجود دارد ، انجام می شود که فرصت اشتغال یک جوان را می گیرد و موجب آسیب به خانواده وبه دنبال آن آسیب به جامعه می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لاله افتخاری رئیس هیأت اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور در گفتگو با خبرنگار زنان قم، در خصوص وظیفه رسانه ها در ایام انتخابت اظهار داشت: رسانه ها باید ضمن انعکاس واقعیت ها، امانت دار هم باشند و طوری عمل کنند که طبق فرمایش مقام معظم رهبری ، مشارکت حداکثری و شور و نشاط در مردم ایجاد شود و به پای صندوق رأی بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان قم، , زنان قم، , زنان قم,

وی انتخابات را یک مانور همبستگی برای مردم با هر ذائقه ای دانست و افزود: رسانه ها باید به همگرایی و رأی دادن مردم به هر نامزدی در مقابل تهمت های ناروا و تلاش هایی که دشمنان در این زمینه انجام می دهند تا مردم را نسبت به نظام دلسرد کنند، فعال باشند.

,

افتخاری با بیان تلاش های مکرر دشمنان برای نرفتن مردم به پای صندوق های رأی، افزود: رسانه ها باید به انتقال واقعیت ها به مردم کمک کنند تا این که مردم به سمت انتخاب اصلح و شایسته تر هدایت شوند.

,

وی میزان رضایت از عملکرد دولت را غیر قابل قبول دانست و ادامه داد: یکی از مسائل مهم مملکت ، اشتغال است که دولت نسبت به این مسئله، کارنامه قابل دفاعی ندارد.

,

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: آمارهای ارائه شده در 4 سال کاری دولت ضد و نقیض است، آمارهای افرادی که بیکار و یا جویای کار بوده اند بسیار بالاست و از طرف دیگر کارخانجات مادر و پر سابقه و پیشکسوتی که مشغول کار بودند اکنون در حال تعطیل شدن هستند بنابراین دولت نمره قبولی نمی گیرد.

,

وی خاطر نشان کرد: دولت در حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ، گاهی خریدهایی به صورت انبوه و بیش از گذشته از کشورهای دیگر انجام داده است که خود جای بحث دارد زیرا خرید کالای غیر ضروری که مشابه آن در داخل وجود دارد ، انجام می شود که فرصت اشتغال یک جوان را می گیرد و موجب آسیب به خانواده  وبه دنبال آن آسیب به جامعه می شود.

,

افتخاری با اشاره به فراز و نشیب عملکرد دولت در زمینه فرهنگی، افزود: گاهی دولت در راستای فرهنگی اقدامات نسبتأ خوبی انجام داده است و در بعضی از موارد هم اقدامات غیر قابل دفاعی دارد که قابل پذیرش نیست.

,

وی اشاره ای به عملکرد دولت در مسائل بین المللی داشت و افزود: متأسفانه آب آشامیدنی مردم هم به برجام گره خورد و همه اهتمام دولت در بحث برجام متمرکز شد و همچنین تمامی مشکلات مردم هم به برجام ارجاع داده شد ولی در نهایت خاصیتی از برجام دیده نشد و اگر هم فایده ای وجود داشت بسیار اندک است که در مقابل آن خیلی چیزهای دیگر داده شده است.

,

استاد دانشگاه تصریح کرد: در بسیاری از بخش های کار دولت باید بازنگری صورت می گرفت، وزیرانی که کنار گذاشته شدند بیشتر خواستار اقتصاد، تولید و اشتغال بودند که قرار بود با کنار گذاشتن آن ها، افراد تازه نفس ، با برنامه و تجربه بیاییند ولی این کار انجام نشد.

,

وی در خاتمه ابراز داشت: دولت نسبت به منتقدان خوب عمل نکرد و این سبب ایجاد دلخوری در مردم شد، در عین حالی که دولت در این4 سال زحماتی را متقبل شده و کارهای مثبتی را نیز انجام داد که جای تقدیر دارد اما کَفه ی کارهایی که باید انجام می داد ولی نشد، بسیار سنگین تر از کارهای انجام شده او می باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه