اخبار داغ

فرماندار مراغه :

رعایت کامل اخلاق و قانون مداری در فرایند برگزاری انتخابات مطالبه اصلی مردم است

رعایت کامل اخلاق و قانون مداری در فرایند برگزاری انتخابات مطالبه اصلی مردم است
فرماندار مراغه با تاکید بر رعایت اخلاق و قانون از سوی کاندیداهای انتخابات گفت : رعایت اخلاق و عمل به قانون باید مدنظر تمامی کاندیداها و طرفداران آن ها باشد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رصدمراغا ؛ فرماندار مراغه در جلسه هماهنگی و توجیه کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای شهر مراغه گفت : رعایت صد در صد اخلاق اسلامی و احکام شرعی در فرایند برگزاری انتخابات آتی، چه از سوی نامزدهای شورای شهر، و چه از سوی طرفداران آنها، از مطالبات اصلی مردم شهید پرور مراغه است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رصدمراغا ,

ظفر محمدی با اشاره به اینکه تمامی کاندیداهای شورای شهر مراغه از طرف هیئت اجرایی و هیئت نظارت تایید صلاحیت شده اند افزود : این امر با توجه به حسن نظر هیات های اجرایی و نظارت نسبت به نامزدهای این انتخابات انجام گرفته است .

,

وی افزود : هر یک از کاندیداهای شورای شهر می توانند حداکثر سه ستاد انتخابات برادران و سه ستاد انتخابات خواهران داشته باشند .

,

دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه گفت : زمان قانونی تبلیغات برای تمامی نامزد ها یک هفته مانده به انتخابات است و قانون گذار عمدا این فرصت را یک هفته قرار داده است که هر کسی که سابقه ای در مدیریت ندارد و برای مردم شناخته شده نیست وارد عرصه نشود و بلکه افرادی که مورد اعتماد مردم هستند وارد این عرصه بشوند .

,

علی دلداری افزود : استفاده از عناوین علمی دکتر،مهندس و مانند اینها که شرایط اخذ آن مطابق قوانین و مقررات مربوط تعیین می گردد توسط هر فرد برای خود مستلزم داشتن مدرک معتبر از مراکز علمی و دانشگاهی داخلی و یا خارجی مورد تأئید رسمی وزارت خانه های علوم، تحقیقات و فناوری یا بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. مرتکبین استفاده غیرمجاز از عناوین علمی مذکور به مجازات ماده ۵۵۶ فصل هشتم کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی محکوم خواهند شد.

,

وی اضافه کرد: نامزدها و طرفداران آنان در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به جای تخریب و نفی سایر رقیبان انتخاباتی، به دنبال ارائه برنامه برای خدمتگزاری به مردم و جامعه باشند.
وی گفت: راه اندازی کارناوال و کاروان هالی تبلیغاتی و نیز نصب تبلیغات در محل های غیر مجاز و تعیین نشده اعمال مجرمان بوده و در صورت انجام این رفتارها، این تخلفات در اعتبارنامه نامزدها تاثیر خواهد گذاشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه