اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی کردکوی خبرداد:

برگزاری ۱۵ برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در کردکوی

برگزاری ۱۵ برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در کردکوی
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی کردکوی برگزاری 15 برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ مهدی کریمی در آستانه هفته کار و کارگر در گفتگو با خبرنگار رادکانا گفت: همه ساله 11 اردیبهشت ماه بعنوان روز جهانی کارگر شناخته می شود که از 5 اردبشهت لغایت 11 اردیبهشت ماه در کشور عزیزمان ایران بعنوان هفته کار و کارگر نامگذاری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: در این هفته از کلیه کارگرانی که در بخش صنعت و تولید درحال تلاش و پیگیری مواد اولیه و تولید محصولات برای کشور عزیزمان هستند تجلیل می شود.

,

هدف از برگزاری هفته کار و کارگر تجلیل از مقام شامخ کارگران و کارفرمایان است

, هدف از برگزاری هفته کار و کارگر تجلیل از مقام شامخ کارگران و کارفرمایان است, هدف از برگزاری هفته کار و کارگر تجلیل از مقام شامخ کارگران و کارفرمایان است,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی هدف از برگزاری هفته کار و کارگر را تجلیل از مقام شامخ کارگران و کارفرمایان عنوان کرد و اظهار داشت: اگر این دو مقوله جدای از یکدیگر باشند واحد تولیدی فعال نخواهیم داشت که بتوانیم تولیداتی داشته باشیم.

,

کریمی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال” خاطرنشان کرد: باتوجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هدفمان این است و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری مراسماتی باارزش تر و باشکوه تر برگزار کنیم تا بتوانیم از مقام و ارزش کارگران عزیز تجلیل بعمل آوریم.

,

برگزاری 15 برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در کردکوی

, برگزاری 15 برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در کردکوی, برگزاری 15 برنامه شاخص در هفته کار و کارگر در کردکوی,

این مقام مسئول با بیان اینکه در هفته کار و کارگر امسال تعداد 15 برنامه شاخص در شهرستان کردکوی برگزار خواهد شد، افزود: سعی شده کیفیت برنامه ها در هفته کار و کارگر سال 96 در شهرستان کردکوی بسیار بالا باشد تا اینگونه قدردان مقام شامخ کارگران عزیز شهرستان باشیم.

,

وی ادامه داد: دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا، دیدار با فرماندار محترم،دیدار با امام جمعه محبوب شهرستان کردکوی و برگزاری مسابقات ورزشی از جلمه برنامه هایی است که در هفته کار و کارگر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

کریمی بیان کرد: حضور منظم و یکپارچه کارگران واحدهای تولیدی در نماز جمعه شهرستان کردکوی و همچنین اعضای ستاد کار و کارگر که متشکل از 5 ستاد اجرایی است در برنامه اهدای خون از دیگر برنامه های هفته کار و کارگر شهرستان کردکوی می باشد.

,

برپایی ایستگاه صلواتی و کارگری به همراه پرسش و پاسخ در کردکوی

, برپایی ایستگاه صلواتی و کارگری به همراه پرسش و پاسخ در کردکوی, برپایی ایستگاه صلواتی و کارگری به همراه پرسش و پاسخ در کردکوی,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی کردکوی با بیان اینکه اقدام نو و جدیدی امسال از سوی ستاد گرامیداشت هفته و کار و کارگر شهرستان برگزار خواهد شد، افزود ایستگاه صلواتی و کارگری در یکی از خیابانهای پرتردد شهر برپا می کنیم که ادارات تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی، تأمین اجتماعی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در این ایستگاه حضور بعمل خواهند آورد که در این ایستگاه برنامه پرسش و پاسخ از سوی ادارات مربوطه در راستای برطرف کردن مشکلات کارگران برگزار خواهد شد.

,

وی همچنین از اندازه گیری قند خون، فشار خون و اندازه گیری وزن کارگران واحدهای تولیدی در این ایستگاه صلواتی خبرداد.

,

کریمی از برگزاری جشن بزرگ کارگری در روز دوشنبه 11 اردیبهشت ماه در یکی از واحدهای تولیدی بزرگ شهرستان کردکوی خبرداد و افزود:  در این برنامه از مقام شامخ دو تن از شهدای کارگری شهرستان کردکوی تجلیل خواهد شد و همچنین با کارگرانی که در هنگام تولید دچار حادثه شدند دیدار و تجلیل می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه