اخبار داغ

کُردستان را خاک برد، تدبیر محیط زیست را خواب!

سفر ابتکار به کُردستان در روزهای پایانی دولت/وقتی آقای مدیر غیربومی پس از چند سال به فکر حل معضل ریزگردها افتاده!

سفر ابتکار به کُردستان در روزهای پایانی دولت/وقتی آقای مدیر غیربومی پس از چند سال به فکر حل معضل ریزگردها افتاده!
مدیر غیربومی اداره حفاظت از محیط زیست استان کُردستان در تکاپویی جدید خبر از سفر معصومه ابتکار به استان را داده که در ادامه ژست‌های نمایشی دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، ابتدای اردیبهشت ماه امسال، "عبدالوحید ریاضی‌فر" مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان در نشستی گزینشی با برخی از رسانه‌ها از سفر «ابتکار» رئیس سازمان محیط زیست کشور در 23 اردیبهشت به کُردستان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

آقای غیربومی اداره حساس محیط زیست استان در حالی خبر سفر خانم ابتکار را به کُردستان می‎‌دهد که هوای استان از ابتدای سال جدید چندین بار و مکررا افت کیفیت محسوس داشته است و آقایان محیط زیست تنها به دادن اطلاعیه‌ای بسنده کرده‌اند.

,

 

,

نمونه بارز آن، افت محسوس کیفیت هوا در سنندج بود که بار دیگر شدت تابش آفتاب را در آسمان به حداقل رساند و محیط زیست حتی زحمت دادن اطلاعیه‌ای به خود نداد.

,

 

,

اظهار نظرهای جنجالی معصومه ابتکار در خصوص ریزگردهای غرب و جنوب غرب کشور و اعتقاد وی بر لزوم کنار آمدن مردم با آن، سال گذشته غوغایی در فضای مجازی به پا کرد و نارضایتی عمومی را به دنبال داشت.

,

 

,

ریاضی‌فر، مدیرکل غیربومی محیط زیست کُردستان در جلسه فوق الذکر به لایحه هوای پاک اشاره کرده و گفته که منشاء برخی از کانون‌های گرد و غبار منجمله کُردستان داخلی است.

,

 

,

این اظهار نظر در حالی صورت گرفته که آقایان دولتی در آخرین روزهای دولت یازدهم به فکر آب و هوا و تنفس میردم افتاده‌اند و آمار اراقام‌های خود را به منظور ژست تبلیغاتی در انتخابات و دفاع از دستاوردهای نداشته دولت در کشوی میزهای خود حبس کرده‌اند.

,

 

,

در نشست خبری اداره کل محیط زیست که به قول مدیر روابط عمومی آن ما تنها خبرگزاری‌ها را به رسمیت می‌شناسیم، تنها به ارایه آمار تولید زباله اشاره شد و چیز دیگری عاید مردم کُردستان نشد.

,

 

,

نکته قابل تامل سوای سفر بی‌تدبیرانه ابتکار به کُردستان، قطع رابطه این اداره با رسانه‌های محلی به عنوان چشم و گوش اصلی مردم کُردستان و داعیه دار رفع دغدغه‌های آنان است، به طوریکه آقایان این اداره تنها خبرگزاری‌های پر زرق و برق کشوری را رسانه می‌دانند که این خود نگاهی  غیرمتخصصانه و ناشیانه به امر رسانه‌ها است چرا که آینده کاری رسانه‌ها در دستان نشریات و رسانه‌های محلی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه