اخبار داغ

فرمانده انتظامی کردکوی خبرداد:

دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف ۷ فقره سرقت در کردکوی

دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف ۷ فقره سرقت در کردکوی
فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی از دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف 7 فقره سرقت خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ سرهنگ علی اکبر خرمی فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی با اعلام این خبر گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح حوزه شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه یساقی با انجام اقدامات تخصصی و فنی موفق شدند یک متهم را در رابطه با سرقت های اخیر شناسایی کنند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کردکوی اظهار داشت: مشخص شد متهم اعلامی اقدام به اجاره کردن یک باب دامداری (بصورت اینترنتی) در سطح حوزه این یگان کرده و احشامی که از شهرستان های گنبد، بندرترکمن و آق قلا به سرقت می بردند را به این دامداری انتقال و مال هایی که احتمال شناسایی آنها بوده را شبانه و با خودروهای از پیش تعیین شده و در شب به استان های همدان، شیراز و بوشهر انتقال می داد.

,

سرهنگ خرمی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تحقیقات تخصصی مأموران انتظامی به 7 فقره سرقت اعتراف کرده که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی احشام سرقتنی را بیش از 500 میلیون ریال برآورد شده است.

,

وی در پایان از شهروندان خواست؛ توصیه ها و آموزش های پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا با پلیس 110 درمیان بگذارند و پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری نمایند.

,

گفتنی است؛ متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه