اخبار داغ

رضایتمندی مردم برای ما ملاک است/امیدوارم در رقابتی سالم لایق ترین افراد انتخاب شوند

رضایتمندی مردم برای ما ملاک است/امیدوارم در رقابتی سالم لایق ترین افراد انتخاب شوند
روز گذشته اولین همایش انتخاباتی شورای تامین،هیات های اجرایی ،نظارت و بازرسی اندیمشک با داوطلبین پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اندیمشک جوان :در این  همایش که در کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه، دادستان و دیگر مسئولین مربوطه به سخنرانی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اندیمشک جوان ,

فرماندار اندیمشک در این مراسم با انتقاد از شورای شهر اندیمشک گفت: تاکنون حتی برای یکبار هم شورای شهر از ما در خواست جلسه ای مشترک برای رفع مشکلات شهر نکرده ، این درحالی است که با همدلی و کمک می توان مشکلات را برطرف کرد.

,

پیمان جهانگیری در این برنامه با اشاره به اینکه اصلی ترین ملاک تائید و یا رد کاندیدا ها مراجع چهارگانه بوده است، گفت: در این زمینه جهت گیری قومی، حزبی و یا گروهی جایی نداشته و تنها گزینه قانونی و قانون مداری مد نظر بوده است.

,

وی افزود: امیدوارم در رقابتی سالم بهترین و لایق ترین افراد برای خدمت به مردم و رفع مشکلات انتخاب شوند.

,

فرماندار اندیمشک در ادامه رعایت اخلاق را یکی از موارد مهمی عنوان کرد و افزود: باید اخلاق مداری سرلوحه کار قرار بگیرد تا احاد مردم به حضور در انتخابات میل پیدا کنند.

,

دادستان اندیمشک گفت: نظامجمهوری اسلامی با اتکا به مردم و از مردم قدرت می گیرد و این انتخابات مختلف سرنوشت  حکومت را مشخص می کند.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه  ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان اندیمشک با فعالیت اعضای محترم شورای تامین راه اندازی شده است، افزود: همه داوطلبان باید با پایبندی به قانون در روند انتخابات به افزایش مشارکت مردمی کمک کنند.

,

جعفری چگنی در بخش دیگری با انتقاد از تصاویر برخی بانوان کاندید انتخابات شوراهای اسلامی گفت:حفظ حجاب اسلامی در بحث تبلیغات انتخاباتی برای بانوان ضرورت دارد.

,

وی تاکید کرد:نباید برای کسب رای شئونات اسلامی زیر سئوال برده شود و همه باید خود را ملزم به حفظ راه و هدف شهدای والامقام کنند.

,

فرمانده تیپ پیاده حضرت مهدی (عج) گفت: کسی که برای انقلاب و مردم کار کند، وقتی به اهمیت موضوع فکر کند، آنوقت می فهمد که درنگ و تعلل جایز نیست.

,

سرهنگ نجفوند در ادامه با اشاره به اهمیت خدمت به مردم، افزود: قرار نیست که ما دوباره مشکلات را به مردم یا آوری کنیم بلکه باید آنها را رفع کنیم، من به برخی از نیرو ها می گویم " انشالله خدا شما را مسئول کند."

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک نیز گفت: هدف از برگزاری این جلسه ایجاد وحدت و همدلی بین اقشار مختلف مردم و نامزد های انتخابات است .

,

سرهنگ قربانی در این برنامه با اشاره به اینکه ایران در یکی از نا امن ترین مناطق جهان قرار گرفته است، افزود: ایران با وجود اینکه بیش از ۱۰ کشور همسایه و مرزهای آبی و خاکی دارد و در بیشتر آنها نا امنی موج می زند، در امنیت کامل به سر می برد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یک وظیفه خطیر است افزود: رضایتمندی مردم برای ما ملاک است و انشالله در انتخابات صادقانه رفتار و به مُر قانون عمل کنیم.

,

در ادامه برخی دیگر از مسئولین با بیان نکاتی در خصوص انتخابات پرداختند.

,

img_1094

, img_1094]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه