اخبار داغ

معاون پرورشی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز خبر داد:

راه اندازی ۱۲ پایگاه قرآنی در شهرستان طرقبه شاندیز

راه اندازی ۱۲  پایگاه قرآنی در شهرستان طرقبه شاندیز
معاون آموزش و پرورش طرقبه شاندیز گفت: در مرحله شهرستانی این سری از مسابقات بیش از هزار دانش آموز در مقطع متوسطه و در مقطع ابتدایی 400 دانش‌آموز شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی خلیلی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز در گفتگو با طـرقبه‌نیوز، ضمن بیان این مطلب که مسابقات قرآنی آوایی در سطح استان برگزار شده و مسابقات پژوهشی قرآنی پسران امروز در حال برگزاری است اظهار کرد: دانش آموزان شهرستان طرقبه شاندیز امسال در بخش آوایی مرحله استانی توانستند مقام اول، دوم و سوم در قسمت دختران، دو مقام دوم و مقام سوم در قسمت پسران کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طـرقبه‌نیوز,

 

,

وی افزود: در قسمت پژوهشی استانی سه مقام اول کسب شده و 4 مقام اول قرآنی از طرقبه شاندیز حائز رتبه شدند و در مرحله آموزشگاهی این سری از مسابقات بیش از 5 هزار  نفر شرکت کردند و به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

,

 

,

معاون آموزش و پرورش طرقبه شاندیز با اشاره به برگزاری مسابقات مرحله استانی بخش آوایی در شهرستان کاشمر و بخش پژوهشی در اردوگاه ثامن الحجج مشهد گفت: در مرحله شهرستانی نیز بیش از هزار دانش آموز در مقطع متوسطه و در مقطع ابتدایی 400 دانش‌آموز شرکت کردند که از این تعداد 19 نفر دانش‌آموز دختر و 23 نفر دانش‌آموز پسر به مسابقات استانی در قسمت آوایی و همچنین در قسمت پژوهشی 17 دانش آموز دختر و 17 دانش آموز پسر اعزام شده اند.

,

 

,

وی افزود: در این سری از مسابقات قرآنی پسران در 10 رشته و برای دختران دانش‌آموز در 8 رشته به رقابت پرداختند و مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی در بهمن ماه سال گذشته برای مقطع متوسطه و ابتدایی برگزار شد.

,

 

,

خلیلی ضمن اعلام اینکه مرحله استانی مسابقات قرآنی دانش آموزی امروز به پایان خواهد رسید و خاطرنشان کرد: منتظریم از بین مقامات استانی کسب شده دعوت و انتخاب برای مسابقات کشوری انجام شود و در کلاس های آموزشی شرکت کنند؛ پس از مرحله آموزشگاهی از بین 1200 دانش آموز 400 دانش آموز با استعداد قرآنی شناسایی و برای این افراد کلاس آموزشی در طرقبه شاندیز برگزار شد و در نهایت منتخبین کارگاه ها در مسابقات استانی شرکت کردند.

,

 

,

وی افزود: روستاهای حصار، جاغرق، طرقبه و ارچنگ، ابرده و چاه خاصه شاندیز از روستاهای فعال قرآنی شهرستان هستند.

,

 

,

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طرقبه شاندیز با اشاره به فعالیت مراکز دارالقرآن در دو شهر طرقبه شاندیز تصریح کرد: برای در دسترس بودن دانش آموزان به کلاس های قرآنی و آموزش های پایه ، 7  پایگاه قرآنی در شاندیز و 5 پایگاه در طرقبه هم راه اندازی شده است لذا از دیگر ارگان های فرهنگی  و قرآنی انتظار کمک رسانی بیشتر داریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه