اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب:

عملیات بازی دراز قدرت پوشالی ارتش عراق را درهم شکست / نقش عملیات بازی دراز در پیروزی رزمندگان اسلام

عملیات بازی دراز قدرت پوشالی ارتش عراق را درهم شکست / نقش عملیات بازی دراز در پیروزی رزمندگان اسلام
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب باتاکید بر نقش عملیات بازی دراز در پیروزی رزمندگان اسلام گفت: عملیات بازی دراز قدرت پوشالی ارتش عراق را درهم شکست و باعث پیروزی رزمندگان اسلام در سایر جبهه های حق علیه باطل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  بازی دراز، حجت الاسلام والمسلمین جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین بازی دراز و یاد و خاطره شهدای هشت سال مقدس اظهار داشت:  پیروزی درعملیات بازی دراز سبب شکسته شدن تابوی ارتش پوشالی بعث عراق شد ونقش مهمی در پیروزی رزمندگان درسایرجبهه های حق علیه باطل داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: حضور گسترده مردم ولایتمدار از سراسر کشور در روزعملیات بازی دراز خود، عملیاتی دیگر به شمارمی رود و این حضور برای بیعت با شهدا، راه شهدا، امام شهدا و انرژی گرفتن برای سیر در مسیر شهداست.

,

 

,

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: سرپل ذهاب قدمگاه شهدای بسیاری از نقاط مختلف کشور است و با میزبانی حضرت احمد ابن اسحاق اشعری قمی (ره) برخود می بالد که همواره در تدارک برای استقبال از دوستان شهدا است.

,

 

,

وی خاطرنشان شد: بازی دراز میعادگاه شهدا با عاشقان راه شهادت و بندگی است و اردیبهشت ماه هرسال شور و نشاط و معنویت در سرپلذهاب موج می زند و این از برکت خون شهدای عملیات حماسه ساز بازی دراز است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه