اخبار داغ

در نشست شورای آموزش و پرورش شبسترمطرح شد:

یک سوم مدارس شهرستان شبستر خیرساز هستند/پیشرفت جامعه را مدیون قشر فرهنگی هستیم

یک سوم مدارس شهرستان شبستر خیرساز هستند/پیشرفت جامعه را مدیون قشر فرهنگی هستیم
فرماندار شهرستان شبستر در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال جدید گفت: یک سوم مدارس شهرستان شبستر خیرساز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شبسترنیوز، اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان شبستر در سال جدید با حضور اعضا در اتاق جلسات اداره آموزش و پرورش شبستر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبسترنیوز,

امام جمعه شبستر ضمن  تبریک ایام رجب و روز معلم با اشاره به جایگاه معلم گفت: تمامی پیشرفت ها در جامعه هم از بعد ایمان و تقوا و هم ازبعد سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی حاصل زحمات معلم در جامعه است.

,

وی با تاکید بر اهمیت وجود معلمان در جامعه اظهارکرد :اگر معلمین آگاه در جامعه وجود نداشته باشد جامعه از پیشرفت باز خواهد ماند و باید قدر این قشر فرهنگی را بدانیم.

,

محمدزاده افزود:مشارکت معلمان در مسائل مختلف جامعه خصوصا بحث تربیتی از مهم ترین مباحث و از مطالبات مقام معظم رهبری است که در کنار آموزش بایستی به بحث تربیتی نیز پرداخته شود.

,

امام جمعه شهرستان شبستردر پایان نقش نیروی جوان در پیشرفت جامعه را مهم دانست و  خاطرنشان کرد: وجود نیروی جوان و متخصص در جامعه برای پیشرفت آن بسیار مهم است و باید جوانانی تربیت کنیم که ادامه دهنده راه شهدا و امام امت باشند.

,

فرماندار شبستر نیز  با تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: در بخش مرکزی شهرستان شبستر 121 ساختمان آموزشی ومدرسه وجود دارد که یک سوم این مدارس خیرساز هستند.

,

وی به تعهدات خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه شبستر در جشنواره خیرین اشاره کرد و اظهار داشت: درمراسم خیرین مدرسه ساز و مدرسه یارمنطقه شبستر در تهران تعداد 27 باب کلاس درس توسط خیرین محترم و نیک اندیش تعهد شده است که بایستی پیگیری این امر تداوم داشته باشد.

,

فرماندار شبستر ادامه داد: در سطح شهرستان شبستر102 مدرسه وجود دارد که از این تعداد 46 مدرسه توسط خیرین ساخته شده که 7 مدرسه از این تعداد در طول 4 سال گذشته احداث گردیده و 3 مدرسه هم در حال احداث می باشد، همچنین 26 درصد مدارس شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارد.

,

منصور طالب پور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه سال جاری گفت: با توجه به اینکه اکثرا فضاهای آموزشی و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مدارس در امر انتخابات مورد استفاده قرار می گیرند، نقش آموزش و پرورش و فرهنگیان در برگزاری هرچه باشکوهتر این انتخابات بسیار مهم است.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش شبستر افزود: 2500 نیروی نظارتی ، بازرسی و..... برای برگزاری هرچه با کیفیت تر انتخابات آمادگی کامل دارند که قریب به 80 درصد این عوامل اجرایی را قشر فرهنگی تشکیل می دهند.

,

نماینده دولت در شهرستان شبستر در بحث هدایت تحصیلی و انتخاب رشته با بیان اینکه ذائقه ی دانش آموزان در امر انتخاب رشته تغییر پیدا کرده است خاطرنشان کرد: در سال های اخیر اقبال به رشته علوم تجربی بسیار بیشتر شده است و بایستی هرکسی با توجه به استعدادها و شاخص هایی که کسب می کند در رشته ی مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهد.

,

طالب پور ادامه داد: در شبستر از نظر فضای فیزیکی آموزشی مشکلاتی وجود دارد که برای حل این مشکل بایستی از فضاهای آموزشی مدارس شهرهای اطراف استفاده شود.

,

, , ,

, , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه