اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مذاکرات آستانه نمی تواند نقطه پایانی برای بحران سوریه باشد/ وضعیت میدانی سوریه بیش از شرایط سیاسی تعیین کننده است

مذاکرات آستانه نمی تواند نقطه پایانی برای بحران سوریه باشد/ وضعیت میدانی سوریه بیش از شرایط سیاسی تعیین کننده است
این کارشناس مسائل سیاسی گفت:اکنون عربستان سعودی، قطر اردن و آمریکا کمک های تسلیحاتی به گروهک های تروریستی ارسال می کنند و لذا بحران سوریه همچنان ادامه خواهد یافت و مذاکرات آستانه هیچ گونه جریان و قدرت اجرایی ندارد و نمی تواند به هیچ نقطه پایانی برای بحران سوریه منجر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار  آرمان کرمان در رابطه با نشست آستانه ابراز کرد: با توجه به وجود اختلاف شدید در دیدگاه مخالفان مسلح دولت سوریه به نظر می رسد که خروجی قابل قبولی نخواهد داشت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان کرمان,

این کارشناس مسائل اقتصادی ابراز کرد: آنچه که مسلم است در طول نشست هایی گذشته چه در آستانه و چه در ژنو خروجی ها معمولا به مرحله اجرایی نمی رسید و هیچ یک از شرکت کنندگان طرح های قابل قبولی برای برون رفت سوریه از بحران فعلی نداشتند و به نظر می رسد آنچه که مسلم است هم اکنون  وضعیت میدانی سوریه بیش از شرایط سیاسی تعیین کننده خواهد بود.

,

هانی زاده ابراز کرد: دولت سوریه با کمک ایران، روسیه و حزب الله درصدد است تا با سرکوب گروهک های تروریستی و اخراج این گروهک ها از خاک سوریه بحران این کشور را به پایان برساند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تشریح کرد: اتفاقاتی که در طول ماه های اخیر در خان شیخون و انفجارهایی رخ داده در  منطقه راشدین نشان داد که گروهک های تروریسیتی سوریه با اهداف سایر کشورهایی که در بحران سوریه ایفای نقش می کنند در مذاکرات شرکت می کنند و این مذاکرات نمی تواند راه حل مناسبی باشد مگر اینکه کشورهایی مانند آمریکا، عربستان و قطر کمک های خود را به گروهک های تروریستی قطع کنند.

,

هانی زاده در پایان خاطر نشان کرد: اکنون عربستان سعودی، قطر اردن و آمریکا کمک های تسلیحاتی به گروهک های تروریستی ارسال می کنند و لذا بحران سوریه همچنان ادامه خواهد یافت و مذاکرات آستانه هیچ گونه جریان و قدرت اجرایی ندارد  و  نمی تواند به هیچ نقطه پایانی برای بحران سوریه منجر شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه