اخبار داغ

در جلسه مسئولان رودبار با مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان مطرح شد؛

احیا تالاب جازموریان حفظ مراتع و جنگلها را در پی دارد/اسناد اراضی کشاورزی رودبار تعیین تکلیف شود

احیا تالاب جازموریان حفظ مراتع و جنگلها را در پی دارد/اسناد اراضی کشاورزی رودبار تعیین تکلیف شود
مسئولان شهرستان رودبار جنوب در جلسه ای که با مدیر کل منابع طبیعی جنوب استان کرمان داشتند خواستار اجرای دستورالعمل های ویژه احیا تالاب جازموریان شدند چرا که احیای این تالاب حفظ مراتع و جنگل های منطقه را در پی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما ، فرماندار شهرستان رودبارجنوب در دیدار با کردستانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان ،گفت: تعیین تکلیف اسناد مالکیت  شهروندان یک مسئله مهم می باشد که بایستی با جدیت بیشتری ادامه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما ,

ناوکی اجرای برنامه ها و پروژه های مختلف نظیر طرح ترسیب کربن توسط اداره کل منابع طبیعی جنوب که زمینه توانمندسازی خانوارها و مردم را فراهم آورده است،گفت: بیابان زدایی ، مبارزه با ریزگردها و دعوت از خیرین جهت اجرای پروژه های مختلف حرکتی مناسب بود که با همکاری این اداره کل در رودبارجنوب رقم خورده است.

,

فرماندار رودبارجنوب در ادامه خواستار پیگیری و اجرای دستورالعمل های ویژه احیا تالاب جازموریان شد و گفت: احیا تالاب جازموریان با کمک ایجاد تعدیل آب و هوایی می تواند در احیا و حفظ مراتع و جنگل های منطقه موثر واقع شود.
وی اجرای پروژه های آبخیزداری را با رعایت اصول  کارشناسی و علمی مفید برشمرد و در ادامه همکاری در خصوص تعیین تکلیف اراضی کشاورزان و صدور سند جهت تجهیز این اراضی به سیستم های آبیاری نوین را خواستار شد.

,
,

در ادامه این جلسه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: فرهنگ سازی در خصوص حفظ منابع طبیعی کمک مهم می باشد و زمینه نگهداری منابع طبیعی را فراهم می آورد.

,

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان در ادامه از خرید تجهیزات اداری و لجستیکی جدید نظیر خودروی آتش نشانی برای مدیریت شهرستان رودبارجنوب خبر داد و افزود:۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت احیا تالاب جازموریان درنظر گرفته شده که نیمی از آن تخصیص یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه