اخبار داغ

پاسخ برادر شهید مدافع حرم به اظهارات موهن در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان؛

اگر کسی به داعش فرهنگی شک دارد، بار دیگر بیانیه آن دانشجو را بخواند/ به یک نخ از تریجِ قباىِ سیاهِ داعش بر نمى خورد

اگر کسی به داعش فرهنگی شک دارد، بار دیگر بیانیه آن دانشجو را بخواند/ به یک نخ از تریجِ قباىِ سیاهِ داعش بر نمى خورد
تفکر متهم به خشونت طلبى حسن عباسى، همان تفکر شهید پرور انقلاب اسلامى است و اگر او از شهید بیضائى بعنوان دانشجوى خود در تبریز یاد کرد، من شهادت میدهم که صدق محض را به زبان آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، همزمان با سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، فرزام معینی( محکوم امنیتی و اخراجی دانشگاه بین المللی قزوین) همانند گذشته سر از پرسش و پاسخ های موهن درآورد و با توهین به مدافعان حرم، فضای دانشگاه را متشنج کرد؛ غافل از آنکه اینبار در دام حسن عباسی افتاد و پاسخ های انفعالی دریافت نکرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

پس از انتشار گسترده ی پرسش و پاسخ معینی و حسن عباسی، احمدرضا بیضایی( فعال فرهنگی تبریز و برادر شهید محمودرضا بیضایی) نیز طی یادداشتی نسبت به اهانت صورت گرفته توسط معینی پاسخ داد؛ متن آن به شرح ذیل است:

,

در باب آن یک مشت اراجیف

, در باب آن یک مشت اراجیف,

اول:

,

سه سال پیش، چند ماه بعد از شهادت #محمودرضا، همراه مازیار بیژنى و یکى از بچه هاى نیروى قدس به دیدن حاج سعید قاسمى در دفتر مؤسسه میثاق رفته بودم. وقتى داشتیم همراه حاج سعید از دفتر میثاق بر مى گشتیم، توى ماشین از او پرسیدم آیا بنظر او داعش به ایران میرسد یا نه؟ در جوابم گفت: ما داعش را در کردستان، وقتى ضد انقلاب سر پاسداران ما را با موزائیک مى برید، پاس کرده ایم. از داعش، در فاز نظامى علیه ما کارى ساخته نیست اما ما در کشورمان بدتر از داعش نظامى را داریم. بعد گفت: از #داعش_فرهنگى داخلى خیلى کارها بر مى آید! 

,

در این سه سال، مثل آدمى که دنبال پاسخ یک چیستان بوده، همیشه توى ذهنم دنبال مصداق حرف حاج سعید گشته ام. دیروز وقتى کلیپ اراجیف آن دانشجوى حامى فتنه ٨٨ در  #دانشگاه_شهید_مدنى_آذربایجان را که به بهانه حمله به حسن عباسى، علیه جبهه مقاومت و مدافعین حرم به خطا و خیانت رفته است دیدم، معمایى که حاج سعید برایم ساخته بود حل شد. اگر کسى به وجود داعش فرهنگى و ثمرات آن در ایران شک دارد فیلم این بخش از سخنان او - و بلکه همه آن بیانیه اى را که از روى کاغذ خواند - ببیند. تعبیرات این دانشجو درباره حمایت از محور مقاومت، حزب الله، بشار اسد، سوریه و نسبت امت شهید پرور ایران با حرم اهل بیت (ع) و زحمات شهداى آن، نعل به نعل با مواضع وزیر خارجه سعودى ها میخواند و محضا لله به یک نخ از تریج قباى سیاه داعش بر نمى خورد. 

,

دوم: 

,

پاسخ آن اراجیف را خواهم داد اما اینجا نه. ولى لازم است بگویم که تفکر انقلابى #حسن_عباسى که توسط اراجیف بافان، از صفحات نشریات شبه روشنفکرى در سالهاى بعد از جنگ  گرفته تا پشت تریبون دانشگاه شهید مدنى آذربایجان در ٢ اردیبهشت ٩٦ بنام تفکر خشونت و صدور جنگ و سلاح کوبیده میشود، همان تفکر شهید پرورى است که مخالفان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از سروش تا این دانشجوى سرگشته، دانسته و ندانسته با آن در افتاده اند و الحمدلله که زورشان به آن نرسیده؛ تا این حرف امام عزیز (ره) براى همیشه درست از آب در بیاید که: "خدا میداند که راه و رسم شهادت کور شدنى نیست و این ملتها و آیندگان هستند که به راه شهیدان اقتدا خواهند نمود."

,

تفکر متهم به خشونت طلبى حسن عباسى، همان تفکر شهید پرور انقلاب اسلامى است و اگر او از #شهید_بیضائى بعنوان دانشجوى خود در تبریز یاد کرد، من شهادت میدهم که صدق محض را به زبان آورده است. سبب آشنایى من با حسن عباسى، محمودرضا و حادثه ١١ سپتامبر ٢٠٠١ بود. چند ماه بعد از این واقعه بود (سال ١٣٨٠) که محمودرضا دو تا کاست با خودش به خانه آورد و گفت اینها را گوش بده! روى کاستها با خط خودش با خودکار آبى نوشته بود: امنیت بدون مرز و دکترین سیاست خارجى - حسن عباسى. محمودرضا آن موقع ٢٠ سال بیشتر نداشت. بعدها هم هر چه از حسن عباسى گوش دادم (تا ٨٨) از طریق محمودرضا بود. این را در اینجا مى گویم تا همه بدانند؛ حسن عباسى از جمله کسانى بود که جهت فکرى محمودرضا را در ایام پیوستنش به نیروى قدس سپاه در خصوص نهضت جهانى مقاومت شکل داده بود. 

,

سوم:

,

حسن عباسى از یادگاران میادین رزم و جهاد فى سبیل الله است و هر چه دارد، از آن معرکه خون و بادیه جنون است. تفکر انقلابى و بخصوص آنتى لیبرالیستى او شهید پرور است و خروجى آن رزمنده اى است که مى رود و آمریکا را در سوریه زمین گیر مى کند. تفکر وابستگان غربگراى غربزده داخلى اما خائن پرور است که به زبان گویاى داعش در پشت تریبون دانشگاه تبدیل مى شود. وابستگان غرب بقول حسن عباسى اگر یک شهید تقدیم مجد و عظمت اسلام و آرمان حمایت از مستضعفین و مظلومان عالم کرده اند، بیاورند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه