اخبار داغ

برخی پروژه های بیجار باید ثبت میراث فرهنگی شود/وعده های که هرگز عملی نشد

برخی پروژه های بیجار باید ثبت میراث فرهنگی شود/وعده های که هرگز عملی نشد
دیگر وقت آن رسیده جاده ناتمام بیجار همدان که برگ برنده بیش از 10 نماینده برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان شده در میراث فرهنگی ثبت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ،با روی کارآمدن مسئولان جدید و قبل تر از آن، در زمان تبلیغات جهت برگزیده شدن از سوی مردم، وعده هایی به مردم داده می شود تا شانس بیشتری برای به دست گرفتن سمت مورد نظر، داشته باشند. اما پس از روی کار آمدن، نه تنها هیچ تلاشی از سوی مسئولان جهت رفع مشکلات و معضلات موجود صورت نمی گیرد بلکه وعده ها و شعارهای انتخاباتیشان نیز فراموش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,

شهرستان بیجار نیز از این امر مستثنی نیست ، کاندیداهای متعددی در عرصه های گوناگون برای پیشرفت و آبادانی آن قول های دادند و افزایش مهاجرت و رشد منفی شهرستان بیجار در چند سال اخیر نشانه بارز عملی نشدن این قول ها است.

,

به گفته مسئولان ارشد شهرستان 35 درصد جوانان بیجار بیکار هستند که تا کنون برای آنها اقدامی خاصی صورت نگرفته و خروجی آن مهاجرت به شهرهای دیگر و افزایش رشد منفی در شهرستان است.

,

شهرستان بیجار با توجه به داشتن ظرفیت های مهم در بخش کشاورزی ، دامپروری و صنعت مورد غفلت دولتمردان صورت گرفته و با توجه به آن شاهد افزایش مهاجرت در آن هستیم.

,

تعطیلی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی ، ناتمام ماندن پروژه های صنعتی مانند اسب آهنین ، ناتمام ماندن جاده بیجار به همدان بعد از قریب 50 سال ، عملی نشدن قول های مسئولان در راستای توسعه بیجار زخم های هستند که تا کنون التیام نیافته اند.

,

راه اندازی موزه فرش توسط دولتمردان ، ایجاد موزه مردم شناسی در سینمای مخروبه پارک شاهد، احداث مرکز اختر شناسی بر فراز کوه نسار ، احداث پیست اسکی چمن، پیست موتور سواری، تله کابین و چندین سوئیت جهت اقامت گردشگران در این کوهستان پارک و از همه مهمتر ناتمام ماندن پارک تفریحی سراب که شاهد دو بار افتتاح صوری از سوی دولتمردان بود از قول های عملی نشده در بیجار گروس است که حسرت افتتاح آن بر دل مردم مانده است.

,

پس از سیزده سال بلاتکلیفی به گفته نصراللهی زاده رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان مقرر در جلسه مورخه دوم دی ماه سال 95 مقرر شد پیست اسکی بین المللی بیجار تا ده روز آینده راه اندازی می شود، اما 10 روز به 120 روز هم رسید و خبری از راه اندازی پیست اسکی نشد.

,

این وعده های سرخرمن تنها راه کسب آرای مردم مظلوم و رنج کشیده بیجار است که روز به روز طعم تلخ محرومیت و توسعه نیافتگی را بیشتر حس می کنند.
ای کاش به جای این همه وعده و وعید شاهد ذره ای تلاش در راستای اتمام صد درصدی این پروژه ها بودیم تا دیگر شاهد افزایش رشد منفی در شهرستان نباشیم.
 

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه