اخبار داغ

فرمانده سپاه بیجار:

شبکه های مجازی فرصت کتابخوانی را بسیار کم کرده است

شبکه های مجازی فرصت کتابخوانی را بسیار کم کرده است
فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت کتابخوانی را بسیار کم کرده است ، افزود: ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کنونی که مردم بیشتر در شبکه های اجتماعی فضای مجازی مشغول اند، منوط به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاه ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بیجار بام ایران ، مدیر کتابخانه های عمومی بیجار جهت هماهنگی برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی رضوی با فرمانده سپاه دیدار و گفت و گو کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران,
,

حسن عسکری در این دیدار با بیان اینکه میزان پیشرفت فرهنگ در هر جامعه بستگی تنگاتنگی به میزان مطالعه فردی و برخورد شایسته افراد آن جامعه با کتاب دارد بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف تاکید کرد.
 

,
,

وی با بیان اینکه در حال حاضر گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت کتابخوانی را بسیار کم کرده است ، افزود: ترویج فرهنگ کتاب خوانی در جامعه کنونی که مردم بیشتر در شبکه های اجتماعی فضای مجازی مشغول اند، منوط به اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در مدارس و دانشگاه ها است.
 

,
,

فرمانده سپاه بیجار در بخش دیگری از سخنان خود به پائین بودن انگیزه کتاب خوانی در جامعه نیز اشاره کرد و بیان داشت: برای اینکه بتوان مردم را در مسیر کتاب خوانی قرار داد عزم جدی دستگاه های فرهنگی را به منظور برنامه ریزی جهت ترویج فرهنگی کتاب خوانی را می طلبد.
 

,
,

عسکری به حذف پایان نامه درسی در برخی دانشگاه ها اشاره کرد و عنوان کرد: برخی به طور صریح با حذف پایان نامه که موجب می شد فرد دانشجو برای کسب رتبه پایانی برای آن تلاش نماید عملا دانشجویان را بی سواد روانه خارج از دانشگاه می نمایند.
 

,
,

وی با اشاره به برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری کتابخانه رضوی ،گفت: بسیج آمادگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه با همکاری حلقه های صالحین و خانواده های پاسداران را دارد.
 

,
,

در ادامه این دیدار احمدزاده مدیر کتابخانه های عمومی بیجار با اشاره به اهمیت این جشنواره ،بیان داشت: امیدواریم با برگزاری این مسابقه بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف قدمی برداریم.
 

,
,

مدیر کتابخانه های عمومی بیجار گفت: اداره کتابخانه عمومی بیجار آمادگی برگزاری آئیین اختتامیه این جشنواره در شهرستان بیجار را دارد.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه