اخبار داغ

گزارش خبری؛

گلایه مردم بیرجند به غیراصولی بودن میدان انتهای مدرس و آیلندهای خیابان جمهوری/اجرای این طرح ها بدون اطلاع برخی اعضای شورای شهر

گلایه مردم بیرجند به غیراصولی بودن میدان انتهای مدرس و آیلندهای خیابان جمهوری/اجرای این طرح ها بدون اطلاع برخی اعضای شورای شهر
تعدادی از شهروندان بیرجند نسبت به ساخت میدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتهای خیابان مدرس معترض بودند و از نحوه ساخت این میدان و اینکه این میدان بسیار بزرگ است و تردد را سخت کرده است، اظهارگلایه مندی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان؛ تعدادی از شهروندان بیرجند در تماس با خاورستان، نسبت به ساخت میدان آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتهای خیابان مدرس معترض بودند و از نحوه ساخت این میدان و اینکه این میدان بسیار بزرگ است و تردد را سخت کرده است، اظهارگلایه مندی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان؛, خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

یکی از شهروندان در گفتگو با خاورستان؛ اظهارکرد: مساحت این میدان به حدی بزرگ است که فضای کمی برای رفت و آمد ماشین ها فراهم کرده است.

, خاورستان؛ , , خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: این میدان که قرار بود ترافیک این مسیر را کم کند در هنگام شلوغی خود معضلی برای ترافیک است.

, ,

 

,

هم چنین یکی از شهروندان نیز از غیر اصولی بودن آیلندهای وسط خیابان جمهوری گفت: در این آیلندها فضای رفت و آمد معلولان را در نظر نگرفته اند.

,

 

,

وی ادامه داد: علی رغم اینکه برخی از شلوغی های خیابان جمهوری با این آیلندها کم شده است اما باز برای خودروهای آتشنشانی و آمبولانس که سرعت در کارشان مهم است رفت و آمد سخت شده است.

,

 

,

دکتر مهدی بهترین عضو شورای شهر بیرجند در گفتگو باخاورستان؛ در این خصوص اظهارکرد: بنده خودم هم از ساخت این میدان در انتهای خیابان مدرس اطلاع نداشته ام.

, خاورستان؛, خاورستان؛, خاورستان؛,

 

,

وی افزود: یک بار که از انتهای خیابان مدرس عبور می کردم، ناگهانی متوجه ساخت میدان جدیدی در این خیابان شدم.

,

 

,

عضو شورای شهر بیرجند با بیان اینکه بنده و حداقل 4 عضو شورا از ساخت این میدان بی اطلاع بوده ایم گفت: متاسفانه هم اکنون مردم درخصوص نحوه ساخت این میدان معترض هستند و در حال حاضر دو خودرو با هم نمی توانند از کنار این میدان عبور کنند.

,

 

,

بهترین افزود: این در حالی است که باید در اجرای طرح ها و برنامه ها، حداقل افق 30-40 ساله را هم در نظر گرفت که مرتب دست به بهسازی و ترمیم خیابان ها نزنیم.

,

 

,

وی بیان کرد: اما جدای از ساخت غیر اصولی این میدان، حداقل باید ما تعدادی از اعضای شورا را هم از ساخت این طرح با خبر می کردند، در حالی که بعد از اینکه این میدان احداث شد، درخواستی برای نامگذاری این میدان به شورا آمد که بنام آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.

,

 

,

عضو شورای شهر بیرجند اظهارکرد: همچنین درخصوص آیلندهای وسط خیابان جمهوری هم با توجه به اینکه فرمانداری و شورا هر کدام نظراتی داشتند؛ قرار شد این طرح برای بررسی و تلفیق نظرات فرمانداری و شورا، در صحن شورا مورد بررسی و انتخاب قرار بگیرد.

,

 

,

بهترین افزود: اما متاسفانه اواخر سال گذشته و نزدیک عید که به صورت عبوری از خیابان رد شدم دیدم که این آیلندها به صورت نرده گذاری و سرتاسر انجام شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: برخی از مردم و کسبه هم نسبت به نحوه اجرای آیلندها بخصوص در مواردی مثل عبور سالمندان، معلولین، آتش نشانی، اورژانس و ... معترض هستند.

,

 

,

بهترین گفت: در این خصوص هم نه تنها من بلکه 3-4 نفر دیگر از اعضای شورا هم به صورت ناگهانی از اجرای این طرح با خبر شدند و این کار بدون اطلاع ما انجام شد، در حالی که نمایندگان مردم باید از طرح هایی که قرار است در شهر اجرا شود، زودتر باخبر شوند و در تصمیم گیری ها شریک باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه