اخبار داغ

دبیر هیات عالی نظارت پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان قم:

آخرین فرصت اعتراض افراد رد صلاحیت شده امروز می باشد

آخرین فرصت اعتراض افراد رد صلاحیت شده امروز می باشد
دبیر هیات عالی نظارت پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان قم گفت: افراد رد صلاحیت شده تا پایان وقت اداری امروز (6اردیبهشت) فرصت دارند اعتراض خود را به دبیر خانه هیات عالی نظارت تحویل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مهدیخانلو در گفتگو با خبرنگار فرهنگ نگار با اشاره به زمان اعتراض افراد ردصلاحیت شده در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای قم، اظهار داشت: افرادی رد صلاحیت شده تا پایان وقت اداری امروز (6اردیبهشت) فرصت دارند اعتراض خود را به دبیر خانه هیات عالی نظارت تحویل دهند.
وی ادامه داد: نامزدهای رد صلاحیت شده در روستاها و بخش ها می توانند اعتراض خود را به هیات نظارت شهرستان واقع در فرمانداری قم و نامزدهای رد صلاحیت شده شهرها و شهرستان قم به هیات عالی نظارت واقع در استانداری قم تحویل نمایند.
دبیر هیات عالی نظارت پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان قم با اشاره به اینکه هیئت عالی از فردا بررسی پرونده های معترضین شروع می کند، گفت: بر اساس بخش نامه از هیات مرکزی در صورتی که هر کدام از پرونده ها در روزهای بررسی تمام شده باشد در لیستی به فرمانداری ها اعلام می گردد.
وی خاطر نشان شد: فرمانداری ها نیز روز 18 اردیبهشت ماه اسامی نهایی را پس از بررسی های لازم ابلاغ می کنند.
مهدیخانلو ابراز داشت: صلاحیت 1386 تن از داوطلبان حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قم تایید شده است.
وی به آمار کل استان نیز اشاره کرد و افزود: در کل استان یک هزار و 584 تن داوطلب داشتیم که یک هزار و 429 تن در هیات اجرایی تأیید صلاحیت شدند و 126تن رد صلاحیت و 29 تن نیز انصراف دادند. از مجموع یک هزار و 386 پرونده‌ای که به هیات های نظارت در کل استان ارسال شد 44 تن در کل استان رد صلاحیت شدند. در مجموع نزدیک به 12درصد از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کل استان در هیات های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شدند.
دبیر هیات عالی نظارت پنجمین انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای استان قم به بحث دو تابعیتی‌ها اشاره کرد و بیان داشت: بخش عمده‌ای از پرونده ‌های رد صلاحیت شده در شهر قم که 17 پرونده از 28 پرونده رد صلاحیت شده می‌باشد، در خصوص دو تابعیتی‌هاست. این افراد اگر اسناد جدیدی را ارائه بدهند و ثابت کنند که ایرانی هستند، صلاحیت آن‌ها تأیید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار, فرهنگ نگار,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه