اخبار داغ

به همت بسیج دانشجویی؛

شادی به روستای زلزله‌زده مشهد بازگشت

شادی به روستای زلزله‌زده مشهد بازگشت
هنوز هم پس لرزه ها بخش رضویه را می لرزاند اما گروه های جهادی و عمو های فیتیله ای برای اهدای شادی و امید به مردم روستا تلاش می کنند تا سختی زندگی در چادر و نبود امکانات ضروری را مردم برای ساعاتی از یاد ببرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پرستوها، مراسمی را بسیج دانشجویی با کمک جوانان فعال اردوهای جهادی برای کودکان و شادی روستاهای زلزله‌زده در برج موری دورترین روستای آسیب‌دیده تدارک دیده‌اند و مهمانان ویژه آن‌هم عموهای فتیله‌ای هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پرستوها,

امیدوارم با برنامه شاد ما کودکان مشکلات را لحظه‌ای فراموش کنند

, امیدوارم با برنامه شاد ما کودکان مشکلات را لحظه‌ای فراموش کنند,

محمد مسلمی گفت: خدا را شاکرم که توانستم به جمع بچه‌های روستای برج موری بیایم و کاری کنم برای مدتی هم شده مشکلات ناشی از زلزله را فراموش کنند.

,

وی ادامه داد: این بلایای طبیعی رخ می‌دهد اما به‌عنوان کسانی که برای بچه‌ها برنامه تولید می‌کنیم می‌خواهیم بگوییم کنار شما هستیم وزندگی بالا و پایین دارد، امیدواریم اتفاقات خوبی برای آن‌ها رخ دهد.

,

امیدوارم بلایای طبیعی به مردم خسارت زیاد وارد نکند

, امیدوارم بلایای طبیعی به مردم خسارت زیاد وارد نکند,

حمید گلی هم بیان کرد: امیدوارم این حوادث اتفاق نیفتد یا اینکه خسارات آن جدی نباشد تا مردم محتاج کمک‌های مردمی و امداد دولتی باشند که زمان‌بر است.

,

زندگی زیر چادرها سخت است

, زندگی زیر چادرها سخت است,

محمدعلی امیری مسئول بسیج و فعال روستا گفت: روستای برج موری شهیدپرور است و شش شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است اما امروز وضعیت خوبی ندارد و 95 درصد خانه‌های روستایی تخریب‌شده‌اند.

,

وی ادامه داد: در این روستا مردمانی زحمت کشی حضور دارند که اگر توجه مسئولین نباشد جمعیت حاشیه شهر مشهد اضافه می‌شوند ازاین‌رو انتظار داریم زندگی آبرومندانه اهالی روستا را حفظ کنند.

,

این فعال روستای برج موری بیان کرد: زندگی در چادرها سخت است زیرا این منطقه شب‌های سردی دارد و کسانی که فرزند دارند با مشکل زندگی در یک چادر را اداره می‌کنند.

,

امیری یادآور شد: جوانان فعال اردوهای جهادی بسیج دانشجویی برای شادی بخشی در کنار خدمات‌دهی به کودکان و اهالی روستا گروه فیتیله ها را دعوت کرده که جای تشکر ویژه دارد.

,

مراسم با شروع شاد و هیجانی گروه فیتیله آغاز می‌شود و کودکان آن‌ها را با دست زدن همراهی می‌کنند.

,

حجم جمعیت در محل برنامه به حدی است که جایی برای نشستن وجود ندارد و جوانان از روی موتورسیکلت‌های خود به دیدن مراسم نشسته‌اند.

,

نکته جالب در این روستا این است که گوشی‌های تلفن همراه در منطقه‌ای که آنتن دهی وجود ندارد برای سلفی گرفتن و فیلم‌برداری از جمعیت خودنمایی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه