اخبار داغ

به میزبانی مرکزآتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک؛

اولین نشست تخصصی آتش نشانان استان تهران در سال ۹۶ برگزار شد

اولین نشست تخصصی آتش نشانان استان تهران در سال ۹۶ برگزار شد
در راستای هم افزایی و بررسی مباحث تخصصی آتش نشانی، اولین نشست تخصصی آتش نشانان استان تهران در سال 96 به میزبانی مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از باقرشهرنیوز، وحید فروغی با اشاره به این خبر گفت: به منظور پیگیری و بررسی موضوعات تخصصی آتش نشانی و امداد و نجات، نشست های تخصصی به طور مستمر با حضور مسئولان آتش نشانی برگزار می شود و در ابتدای سال جدید ، اولین جلسه هم اندیشی آتش نشانان استان تهران در مرکز آتش نشانی کهریزک و با حضور معاون اداری مالی شهردار کهریزک برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه «هدایی»، « خردستانی» مسئولان استان و «مقاری»؛ رییس ستاد هماهنگی آتش نشانی استان تهران و 40 مسئول آتش نشانی شهرهای استان تهران حضور داشتند که ابتدا مباحثی در خصوص موضوعات تخصصی آتش نشانی، بررسی معضلات و مخاطرات و پیگیری مشکلات مطرح و از سوی کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک خاطرنشان کرد: برپایی جلسات مستمر هم اندیشی آتش نشانان  تاثیر بسزایی در شناسایی مشکلات و رفع آنها و الگو برداری از نقاط قوت مراکز دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باقرشهرنیوز,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه