اخبار داغ

در سال جاری صورت می گیرد:

احداث نخستین سیلوی گندم استان هرمزگان در حاجی آباد

احداث نخستین سیلوی گندم استان هرمزگان در حاجی آباد
فرماندار شهرستان حاجی آباد از احداث نخستین سیلوی نگهداری گندم در این شهرستان خبرداد و افزود:این سیلوی با اعتبار بالغ بر 20میلیارد تومان احداث خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان حاجی آباد در نشست شورای اداری شهرستان حاجی آباد، اظهار کرد: در کشور ما در عرصه اقتصاد و معیشت مشکلاتی وجود دارد که باید از نسخه شفا بخش قرآن کریم پیروی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم حاجی آباد،,

مختاری با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران مردم سالارترین نظام در دنیا است که مردم با مشارکت صددرصدی در پای صندوق رای حضور پیدا می کنند ونوع حکومت نیز در کشور ما خود مردم انتخاب کردند.

,

مختاری زمینه سازی بستر حضور مردم در پای صندوق های رای را وظیفه مسئولان دانست و افزود: مسئولان برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کرده و اموال بیت المال را برای جناح و گروه خاصی هزینه نکنند.

,

وی حضور در پای صندوق رای را لبیک به ولایت عنوان کرد و افزود: مردم ما با حضور آگاهانه و با بصیرت کافی در پای صندوق رای حاضر شوند و بدانند رای که در صندوق می اندازند سرنوشت کشور را تعیین می کند.

,

حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در ادامه نشست شورای اداری شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات،بیان کرد: تمامی مسئولین ادارات باید آمادگی کامل جهت برگزاری یک انتخابات خوب داشته باشند .

,

جهانگیری با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی و اشتغال کار نام گذاری شده است،گفت: حاجی آباد در راستای شعال سال اقداماتی انجام که یکی از کارهای سال جاری در زمینه اشتغال احداث و بهره برداری از 5/2هکتار گلخانه می باشد که زمینه اشتغال 50نفر را فراهم کرده است .

,

وی اضافه کرد: احداث کارخانه فراوری معدن سنگ آهن که تمامی کارهای اداری آن به اتمام رسیده و امسال کلنگ آن زده خواهد شد که در صورت راه اندازی 200نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

,

فرماندار حاجی آباد در ادامه از احداث سیلوی نگهداری گندم در شهرستان خبرداد و افزود: نخستین سیلوی گندم در استان امسال در حاجی آباد راه اندازی می شود که این سیلو با اعتبار بالغ بر 20میلیارد تومان ساخته خواهد شد و برای 200نفر اشتغال ایجاد می کند.

,

فرماندار حاجی آباد خاطر نشان کرد: 28 معدن در شهرستان بهره برداری می شوذ که در حال حاضر مشکل 9 معدن حل شده و در حال بهره برداری  است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه