اخبار داغ

اخاذی ۲۰۰ میلیونی زن جوان از مرد میانسال

اخاذی ۲۰۰ میلیونی زن جوان از مرد میانسال
زن جوانی که قصد داشت با ترفند ازدواج، ۲۰۰ میلیون تومان از طعمه خود اخاذی کند، دستگیر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جواد جهانشیری، در تشریح این خبر گفت: با طرح شکایت مرد میانسال مبنی بر مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی‌اش در فضای مجازی، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی که مدتی پیش همسرش را از دست داده بود و تنها زندگی می‌کرد در اظهارات اولیه به کارشناسان پلیس فتا گفت، در یکی از شبکه‌های اجتماعی خانمی خود را به من نزدیک کرده و وقتی متوجه تنهایی‌ام شد، پیشنهاد ازدواجم را پذیرفت و برای آشنایی بیشتر از من عکس خصوصی و محرمانه خواست و پس از به دست آوردن عکس‌ها، مرا تهدید به انتشار تصاویر در محل کار و فضای مجازی کرد و در قبال عدم انتشار این عکس‌ها 200 میلیون تومان وجه درخواست کرده‌ است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله با اقدامات فنی و عملیات زبده پلیسی توانستند رد متهم را در فضای سایبر شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را که زنی جوان بود دستگیر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

رییس پلیس فتا خراسان رضوی بیان داشت: متهمه که زنی 29 ساله بود در مواجه با ادله فنی، جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد، به پیشنهاد دوست خود که مستاجر شاکی است دست به چنین اقدامی زدم و  قرار گذاشتیم در صورت موفق شدن در این معامله، پنجاه – پنجاه گیر هر کدام‌مان بیاید.

,

جهانشیری در رابطه با همدست متهم نیز که مستاجر شاکی از کار درآمده بود، افزود: این متهم که زنی 57 ساله بود در رابطه با علت دشمنی‌اش با شاکی گفت: سر مسائل مالی و یک سری رفتارهای سخت‌گیرانه با صاحبخانه به اختلاف خوردیم و در این دعوا علاوه بر پسرم که مصدوم شده‌ بود من نیز از سوی صاحبخانه سیلی محکمی خوردم و برای گرفتن انتقام از وی اقدام به کشیدن نقشه‌ای برای به دام انداختن وی کردم.

,

رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی تصریح کرد: دو متهم با توجه به مستندات موجود و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

,

جهانشیری در پایان به کاربران فضای سایبری هویت پنهان افراد را یادآور شد و افزود: کاربران قبل از هرگونه تصمیمی برای آشنایی با افراد و دوست‌یابی در این فضا، دقت ویژه‌ای را مبذول داشته تا گرفتار افراد شیطان صفت نشوند.

,

منبع: پلیس فتا

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه