اخبار داغ

اردیبهشت هم رسید و درمانگاه تامین اجتماعی بهار کلنگ نخورد

اردیبهشت هم رسید و درمانگاه تامین اجتماعی بهار کلنگ نخورد
با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد سرعت بخشیدن پروژه های عمرانی در کشور هستیم که شهرستان بهار نیز از این قاعده مستثنی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، یکی از پروژه های کشوری و بزرگی که سالهاست وعده اتمام آن داده می شود و هنوز هم مردم بهار منتظر اتمام آن هستند بیمارستان آیت الله بهاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه،,

بیمارستانی که چند سال است وعده بهره برداری آن داده می شود

, بیمارستانی که چند سال است وعده بهره برداری آن داده می شود,

در ماههای اخیر شاهد بازدید مسئولین بلند پایه استانی و کشوری از این پروژه بوده ایم که در این بازدید ها هر بار وعده افتتاح پروژه داده شده اما هنوز خبری از افتتاح نیست.

,

آخرین باری که از این پروژه بازدید شد در سفر وزیر راه و شهرسازی به همدان در انتهای فروردین ماه بود که در این بازدید اعلام شد که پروژه 95 درصد پیشرفت داشته و تا تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

,

نماینده شهرهای بهار و کبودراهنگ نیز در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که در صورت به اتمام رسیدن بیمارستان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

,

فرماندار بهار نیز درباره این بیمارستان گفت: تمام کارهای آن انجام شده و اعتبارات لازم تامین شده است و عوامل در حال تکمیل آن هستند و خریداری وسایل و تجهیزات آن نیز در حال انجام است و در حال حاضر در مورد این بیمارستان ما مشکل اعتبار نداریم و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

,

درمانگاه تامین اجتماعی بهار را طلسم کرده اند

, درمانگاه تامین اجتماعی بهار را طلسم کرده اند,

یکی از دیگر پروژه هایی که مردم بهار و شورای شهر بهار به طور جد پیگیر اجرایی شده آن بوده و هستند کلنگ زنی درمانگاه تامین اجتماعی در بهار است. پروژه ای که چند سال است زمزمه انتقال آن به شهر لالجین شنیده می شود.

,

در مصاحبه خبرنگار ما با استاندار همدان در دهه فجر 95 ، وی قول کلنگ زنی درمانگاه را در ابتدای سال 96 داده بود که با فرا رسیدن اردیبهشت ماه می بینیم که هنوز هم این تصمیم عملی نشده و ما همچنان شاهد بد قولی مسئولین در این باره هستیم.

,

این در صورتی است که چندی پیش یکی از اعضای شورای شهر بهار یکی از دستاوردهای بزرگ این شورا را تثبیت درمانگاه در بهار عنوان کرده بود و اظهار امیدواری کرده بود که به زودی کلنگ زنی آن در بهار اتفاق می افتد ؛ اما شواهد نشان می دهد که دست هایی پشت پرده مانع از انجام آن می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه