اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

رئیس جمهور باید بگوید که چرا به وعده‌هایش عمل نکرد/بیشتر فرصت‌های کشور به خاطر خوش‌بینی به برجام از دست رفت

رئیس جمهور باید بگوید که چرا به وعده‌هایش عمل نکرد/بیشتر فرصت‌های کشور به خاطر خوش‌بینی به برجام از دست رفت
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به مهمترین دلایل ناکامی دولت روحانی در حوزه اقتصاد گفت: دولت چشم‌ امیدش را به خارج از کشور دوخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه آقای روحانی باید در این مدت ۲۰ روز کارنامه خود را ارائه کند، اظهار داشت: رئیس جمهور باید بگوید که چرا به وعده‌هایش عمل نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه به طور یقین آقای روحانی برنامه‌هایی را برای آینده ارائه خواهند کرد، عنوان کرد: مردم تصمیم می‌گیرند که آیا دوباره به روحانی اعتماد کنند یا تصمیم دیگری بگیرند.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از هم‌اکنون نمی‌توان نتیجه انتخابات را پیش‌بینی کرد، گفت: نظر بنده این است که این انتخابات نتیجه غیرمنتظره را رقم خواهد زد.

,

وی با اشاره به مهمترین دلایل عملکرد ضعیف دولت در حوزه اقتصاد ابراز کرد: به نظرم مهمترین دلیل عملکرد ضعف حوزه اقتصادی دولت روحانی به تیمش برمی‌گردد.

,

احمدی با تاکید بر اینکه دولت روحانی تیم اقتصادی منسجمی نداشت، خاطرنشان کرد: نمونه‌های این عدم انسجام، اختلاف سه وزیر، دعوای وزیر بهداشت با وزیر تعاون و دعوای نعمت‌زاده، ترکان و زنگنه بود که نشان می‌داد این تیم چه وضعیتی دارد.

,

وی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت هماهنگ نبود، تصریح کرد: دلیل دوم عملکرد ضعیف دولت این بود که به طور جدی وارد اقتصاد مقاومتی نشد و چشم‌ امیدش به سمت درهای خارج از کشور بود.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت خیلی به نتایج برجام خوش بین بود، اظهار داشت: نتایج برجام هم آن چیزی که دولت انتظارش را داشت نشد و به همین خاطر بیشتر فرصت‌ها در همین انتظار نتایج برجام از دست رفت.

,

وی تاکید کرد: تعامل با دنیا نیاز است اما نباید از توانمندی‌های داخلی غافل شد و همه چیز را به برجام گره زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه