اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه استان زنجان:

سخنان مشاور روحانی پشتوانه عقلانی ندارد/دولتی‌ها باید بگویند که چه تعداد از وعده‌هایشان را عملی کرده‌اند

سخنان مشاور روحانی پشتوانه عقلانی ندارد/دولتی‌ها باید بگویند که چه تعداد از وعده‌هایشان را عملی کرده‌اند
دبیر حزب موتلفه استان زنجان با اشاره به اظهارات حسام‌الدین آشنا گفت: احساسات بر حسام‌الدین آشنا غلبه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در واکنش به اهانت حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور به کاندیداها و نظراتش در مورد مناظرات و برنامه‌ تلویزیونی کاندیداها اظهار کرد: آقای آشنا هر از گاهی چنین افاضات و اظهاراتی را مطرح می‌کند که نه جایگاه اجتماعی دارد و نه از نظر اخلاق مورد قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه سخنان مشاور رئیس جمهور پشتوانه منظقی و عقلایی ندارد، افزود: مناظره قانون و مقررات خاص خود را دارد و مرجع چنین کاری به صدا و سیما و کارشناسان این سازمان برمی‌گردد و به طور یقین این کارشناسان تخصص‌های لازم را در زمینه جامعه شناسی و سیاسی را دارند.

,

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با بیان اینکه کارشناسان صدا و سیما از مشکلات جامعه خبر دارند، ابراز کرد: چالشی فکری که بین کاندیداها ایجاد می‌شود سبب تنویر افکار عمومی شده و به انتخاب اصلح  کمک می‌کند.

,

وی با اشاره به اینکه تک تک کلمات کاندیداها در ذهن مردم ثبت و ضبط می‌شود، گفت: مردم در آینده این سخنان را از رئیس جمهور منتخب مطالبه خواهند کرد و از طرفی مردم از حرکات کاندیداها موارد بسیاری را تشخیص می‌دهند.

,

صمدی با بیان اینکه به هیچ وجه منظقی نیست که کاندیداها از سوالها با خبر باشند، خاطرنشان کرد: سوالها از نظر علمی مشخص و مسئولیت طرح آن برعهده صدا و سیما است و انتخاب مجری نیز باید از طرف این سازمان انجام شود و کاندیدایی حق دخالت در این مورد را ندارد.

,

دبیر حزب موتلفه استان زنجان با تاکید بر اینکه کاندیداها باید نسبت به مسائل اشرافیت کامل داشته باشند، اظهار داشت: اگر همه چیز قبل از مناظره‌ها و  برنامه‌های تلویزیونی مشخص باشد معنای حقیقی خود را از دست می‌دهد.

,

وی با بیان اینکه احساسات بر روی مشاور رئیس جمهور غلبه کرده است، ابراز کرد: ایشان مسائلی را مطرح می‌کنند که در شان ملت انقلابی و اسلامی ایران و انتخابات ریاست جمهوری نیست.

,

صمدی تصریح کرد: انتظار می‌رفت رئیس جمهور مشاور‌ توانمندی را انتخاب می‌کرد که چنین ذهنیت‌هایی را در جامعه ایجاد نمی‌کرد.

,

وی با بیان اینکه ممکن است اظهارات حسام‌الدین آشنا به دلیل خوف از عملکرد ضعیف است، گفت: اکنون زمان ارائه و بیان عملکرد و کارنامه چهارساله است و از طرفی اعداد و ارقام باید برای مردم روشن و شفاف باشد.

,

دبیر حزب موتلفه بیان کرد: امروز باید مسئولان دولتی بگویند که به چه تعداد از وعده‌هایشان عمل کرده‌اند نه اینکه در کارهایی دخالت کنند که اذهان مردم را نسبت به امر مهم انتخابات مشوش کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه