اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش نیر رفتنی شد/آیا یک مدیر بومی جایگزین وی می شود؟

مدیر آموزش و پرورش نیر رفتنی شد/آیا یک مدیر بومی جایگزین وی می شود؟
طی حکمی یوسف احمدی مدیر آموزش و پرورش نیر به عنوان معاون جدید سوادآموزی اداره کل اردبیل منصوب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز، طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان، یوسف احمدی به عنوان معاون جدید سوادآموزی اداره کل منصوب شد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,
,

یوسف احمدی پیش از این در پست های رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل و  همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیرمشغول بوده است.
 

,
,

مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدیر از اقدامات دیوان اکبری فر معاون اسبق سوادآموزی اداره کل در بحث کاهش نرخ بی سوادی و توجه خاص به امر سوادآموزی در استان، یوسف احمدی را به عنوان معاون جدید سوادآموزی اداره کل معرفی کرد.

,

 

,

در بخشی از ابلاغ انتصاب یوسف احمدی آمده است: نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سمت معاونت سوادآموزی اداره کل منصوب می شوید.

,

 

,

امید است با استعانت از خداوند متعال و با عنایت به وصایای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای سیاست های دولت محترم در پاسداری از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی منشاء برکات و خدمات شایسته باشید.

,

 

,

شنیده ها حاکی است یکی از نیروهای دلسوز بومی کاندیدای جانشینی احمدی در آموزش و پرورش نیر است امید می رود شنیده ها رنگ واقعیت به خود گرفته و یک نیروی بومی آشنا به مشکلات منطقه سکان مدیریت این اداره مهم شهرستان را بر عهده گیرد و صد البته باید خوش بین بود این بار ....

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه