اخبار داغ

طرح اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی افتتاح شد + تصاویر

طرح اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی افتتاح شد + تصاویر
طرح اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی با حضور فرماندار باوی، امام جمعه ویس، بخشدار ویس، شهردار و اعضای شورای شهر به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از باوی نیوز: طرح اصلاح نقطه حادثه خیز ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی با حضور فرماندار باوی، امام جمعه ویس، بخشدار ویس، شهردار و اعضای شورای شهر به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باوی نیوز,

مهندس مازیار آصف در حاشیه این مراسم گفت: یکی از نقاط حادثه خیز در شهرستان باوی، ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی می باشد که به دلیل وجود قوس و شیب تند و عدم علائم هشدار دهنده به نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود.

, یکی از نقاط حادثه خیز در شهرستان باوی، ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی می باشد که به دلیل وجود قوس و شیب تند و عدم علائم هشدار دهنده به نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود., یکی از نقاط حادثه خیز در شهرستان باوی، ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی می باشد که به دلیل وجود قوس و شیب تند و عدم علائم هشدار دهنده به نقطه حادثه خیز تبدیل شده بود.,

شهردار ویس اظهارکرد: این نقطه حادثه ساز هر از گاهی به دلیل نداشتن دید کافی موجب بروز تصادف های رانندگی می شد و این موضوع در کارگروهی تخصصی بررسی و کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی طرح آغاز شد.

, این موضوع در کارگروهی تخصصی بررسی و کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی طرح آغاز شد. , این موضوع در کارگروهی تخصصی بررسی و کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی طرح آغاز شد. ,

وی افزود: با توجه به وقوع تصادفات مکرر در ورودی شهر ویس از سمت ملاثانی و حادثه خیز بودن این نقطه، شهرداری ویس نسبت به اصلاح و حذف آن اقدام کرد.

,

آصف گفت: این پروژه شامل عملیات زیرسازی با مصالح زیر اساس و متراکم نمودن مسیر، آسفالت، جدول گذاری، احداث فضای سبز، نصب میل پرچم و رنگ آمیزی جداول می باشد.

,

شهردار ویس روان سازی ترافیک، افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده ای را از اهداف اصلی اجرای این پروژه برشمرد.

,

وی تصریح کرد: این پروژه نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای ورودی ویس از سمت ملاثانی خواهد داشت.

, نقش بسزایی در کاهش حوادث جاده‌ای ورودی ویس از سمت ملاثانی خواهد داشت.,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه