اخبار داغ

تلاش همگانی برای حضور در انتخابات

تلاش همگانی برای  حضور در انتخابات
حمید بهرامی گفت: تلاش همگانی باید بر حضور در انتخابات باشد چرا که شرکت باشکوه مردم در انتخابات با دیگر کمر دشمنان اسلام را می شکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بهرامی سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان نظام، قشرهای مختلف مردم و سفیران کشورهای اسلامی همزمان با عید مبعث گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار «ایمان و اتحاد و حضور در صحنه» ملت را عامل شجاعت و ایستادگی جمهوری اسلامی برشمردند و تأکید کردند: شرکت در انتخابات پیشِ رو از مظاهر مهم حضور پرطراوت مردم در صحنه است لذا همه موظفیم تلاش کنیم تا انتخابات امسال باشکوهتر از انتخابات قبل برگزار شود.

بهرامی با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در آستانه دو رخداد مهم قرار دارد که انتخابات شوراها و رئیس جمهوری است، حضور و تلاش همگانی را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه می طلبد و مردم ایران مانند سال های قبل دشمن را ناامید می‌کنند افزود: انتخابات پرشور و حماسی به دشمنان نظام پاسخ کوبنده می دهد و نشانه پشتیبانی مردم از انقلاب ست.

وی بیان کرد: درک اهمیت انتخابات بسیار مهم است و مردم نباید نسبت به سرنوشت خود بی اعتنا باشند و همه باید به پای صندوق های رای بروند تا انقلاب اسلامی و اسلام در برابر دشمنان سربلند باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه