اخبار داغ

به بهانه هفته کارگر؛

دستمزد کارگران با حقوق نجومی بگیران زمین تا آسمان فاصله دارد

دستمزد کارگران با حقوق نجومی بگیران زمین تا آسمان فاصله دارد
کارگر مستاجر بروجنی ضمن بیان این که حقوق کارگری کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد، گفت: دستمزد کارگران با مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند زمین تا آسمان فاصله دارد؛ حقوق اندک ما با حقوق زیاد آنها قابل مقایسه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، هر روزی که از خانه خارج می شویم اگر خوب به دنیای اطرافمان بنگریم کارگران زحمتکشی را می بینیم که برای تامین آسایش مردم تلاش می کنند و در واقع وظیفه بسیار سنگینی را به دوش می کشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , کلار,

اگر سینه این کارگران را  بشکافیم پر است از رنج ها و واقعیت های تلخ از زندگی سخت و طاقت فرسایی که با شنیدن آن دل هر انسانی را به درد می آورد از حقوق های اندک و تعویق در پرداخت حقوق تا اجاره خانه هایی که کمر این قشر ضعیف و زحمت کش را خم کرده است.

درد و دل های این قشر زحمت کش که سنگ بنای پیشرفت و توسعه در جامعه هستند نشان می دهد کمتر کسی به صورت عملی مشکلات این قشر را پیگیری و دنبال کرده است.

این روزها اگر پای درد و دل کارگران بنشینیم متوجه خواهیم شد این قشر زحمت کش نیازمند توجه بیشتر مسئولین و مراعات حال کارگران از سوی مردم جامعه هستند.

صادقی یکی از کارگران شهرداری که در شهر بروجن مستاجر است به خبرنگار کلار، گفت: احساس خوشحالی می کنم از لباسی که به تن دارم و خیلی راضی هستم که به مردم خدمت می کنم.
,
,
,
,
,
,
,
, کلار,

 
,
,

 
, ,
,
 
,
مردم دقیقه ای خود را جای ما بگذارند

وی با اشاره به زحمت و تلاش کارگران شهرداری برای نظافت محیط شهر بروجن، می گوید: انتظار داریم مردم در محیط شهر زباله نریزند تا شهرمان همیشه تمیز و پاکیزه بماند.

او می گوید: ما وظیفه داریم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم اما از مردم هم توقع داریم حداقل سالی یک دقیقه خودشان را جای کارگر شهرداری تصور کنند تا بفمهند که نسبت به شهر خودشان باید احساس مسئولیت کنند.

حقوق کارگران جوابگوی هزینه  آنان نیست

صادقی با بیان این که اکثر مردم حال کارگران شهرداری را درک نمی کنند، گفت: انتظار داریم مردم همانگونه که در منزل خود به پاکیزگی اهمیت می دهند نظافت در محیط شهر را هم رعایت کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 
,
,
, ,

 
,
,
او در پاسخ به این سئوال که چه انتظاری از مسئولین دارید، گفت: کارگران مشکلات و گرفتاری های زیادی دارند انتظار داریم این قشر را بیشتر درک کنند.

صادقی که مستاجر است ضمن گلایه از اجاره خانه گران در شهر بروجن، می گوید: درآمدی که قشر کارگر دارند کفاف هزینه های زندگی و اجاره های گران قیمت را نمی دهد.

حقوق کارگران با نجومی بگیران زمین تا آسمان فاصله دارد

این کارگر مستاجر در پاسخ به این سوال که بین حقوق کارگران و مدیران نجومی بگیر چه تفاوتی وجود دارد، گفت: دستمزد کارگران با مدیرانی که حقوق نجومی می گیرند زمین تا آسمان فاصله دارد، حقوق اندک ما با حقوق زیاد آنها قابل مقایسه نیست؛ اصلا نمی شود حرف آن را زد.

وی با اشاره به این که 12 سال سابقه کار در پروژه های بزرگی مثل کارون چهار را دارم، ادامه داد: شرایط کاری من این نیست اما به خاطر مخارج زندگی مجبور می شویم شغل های دیگری را هم انتخاب کنیم.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه