اخبار داغ

در اقدامی تاسف بار صورت گرفت؛

میتینگ انتخاباتی یک تشکل دانشجویی در سراب با تلاش برای تطهیر چهره سران فتنه

میتینگ انتخاباتی یک تشکل دانشجویی در سراب با تلاش برای تطهیر چهره سران فتنه
یک تشکل دانشجویی در سراب با تلاش برای تطهیر چهره مرد خاکستری فتنه ۸۸ با برگزاری میتینگ انتخاباتی در دانشگاه آزاد سراب کلیپ هایی از فرد ممنوع التصویر جریان فتنه در حضور مسئولین به نمایش گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر علیه السلام نخستین نشست سیاسی در سراب با حضور و سخنرانی نماینده حزب کارگزاران و حامی دکتر روحانی به همت تشکل دانشجویی انجمن اسلامی در دانشگاه آزاد سراب  برگزارشد که با حواشی همراه بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

این جلسه که به نام دانشجو و با سخنرانی پناهی , تحلیل گر سیاسی برگزار شده بود با استقبال ضعیف دانشجویان همراه بوده و تصاویر گویای مطلب هست که صندلی ها اکثرا با افراد غیر دانشجو و متاسفانه حضور مسئولینی است که اعتراضی به برخی قبح شکنی ها نکردند.

,

شنیده ها حاکی است این برنامه با اعتراض دکتر فرزانه معاون آموزشی دانشگاه همراه بوده و رییس دانشگاه نیز از سخنرانی در این مراسم امتناع کرده است.

,

جای تاسف است که از مردخاکستری فتنه ۸۸ و رییس دولت اصلاحات که ممنوع التصویر هست کلیپی پخش می شود که تاسف بار تر از آن عدم اعتراض کسانی است که از سفره نظام جمهوری اسلامی ایران ارتزاق کرده و دم از قانون و حمایت از رهبری و نظام می زنند ولی در پای عمل سست می شوند.

,

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین آهوار خطیب امام زاده سراب نیز در یک سخنرانی اعتراضی در  جمع مردم مومن و ولایتمداری که در مراسم امازاده حضور داشتند ضمن ابراز تاسف از برگزاذی چنین مراسماتی خواستار عذرخواهی بانیان جلسه و برخی مسئولین حاضر در جلسه شده است.

,

البته خبری مبنی بر تحصن و تجمع در حوزه علمیه به علت برگزاری میتینگ انتخاباتی در دانشگاه آزاد سراب به صورت پیامک در شهرستان دست به دست شد که یک منبع موثق که نخواست نامش فاش شود . برگزاری هرگونه تجمع و تحصن و … در حوزه علمیه سراب را تکذیب کرد.

,

لازم به ذکر است تصاویری از این مراسم که با آب و تاب زیاد در کانال دانشگاه آزاد اسلامی سراب درج شده بود بعد از بالاگرفتن جنجال ها ظاهرا با سفارش های آقایان مسئول حذف شده است.

,

این فرد ممنوع التصویر فردی است که کلیپ توهین وی به مقدسات در فضای وب مشهود است و نامه توهین آمیز بدون سلام وی به مقام معظم رهبری هنوز از اذهان خارج نشده است.

,

وی همان کسی است که در توهین به ساحت مقدس قرآن کریم چنین گفته بود: در حال حاضر مطالب قرآن با برخی دریافتهای بشری سازگار نیست چرا که احکام آن متناسب با زندگی قبیله ای است. زندگی مورد نظر اسلام زندگی قبیله ای است پس قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست.”

,

حال واقعا جای تاسف است که در شهر علامه امینی و شهر ولایت چنین کلیپی در حضور دولتی ها پخش می شود و واکنشی صورت نمی گیرد.

,

گفتنی است در مورد پخش موسیقی و کف و سوت کشیدن در روز شهادت امام موسی ابن جعفر علیه السلام در این مراسم بحث هایی هست که اگر صحت داشته باشد مصیبت عظمایی است که جای تسلیت دارد به ساحت مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف, هرچند تطهیر فردی که بارها اثبات کرده در مقابل ولایت قد علم کرده کمتر از آنی نیست که چشم پوشی شود.

,

 

,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
,
, , ,
,
 
 
انتهای پیام/
,
, , ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه